Armador Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Heisann, Har pensjonert min multicom p150 maskin, som nå operer som arbeidshest på kontoret til mor. Her har hun ethernet kabel, som skal brukes som nett tilgang (ingen trådløs), men da jeg koblet den i kom det ikke opp noe, og jeg finner ut i enhetsbehandlingen at det vises et utropstegn (!) ved "ethernet-kontroller" enheten, som vel betyr at det må installeres en driver? Hvor finner jeg dette til en 3 år gammel clevo/multicom maskin? Ser multicom har lagt ut drivere på dropbox, men denne siden gir meg kun error... Vh Håkon Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei håkon, 1. Åpne Enhetsbehandling2. Høyreklikk på oppføringa med utropstegnet, og velg egenskapar.3. Gå til fana “Detaljar”4. Under rullegardinen “Property”, velg “maskinvare-IDar“.5. Under “Verdi” vil du no sjå at det er oppført ein eller fleire linje slik som dette: PCI\VEN_8086&DEV_1503&SUBSYS_849C1043&REV_05 6. google den, og du vil då finne namnet. 7. gå til fabrikanten av den å søk på namnet, og last ned drivaren. 8. installer. 9. Livet er herleg igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå