Juliekn Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Jeg er da en jete som valgte å ikke bruke ørepropper under Miley Cyrus konserten. Etter konserten hørte jeg konstant pipelyd i høyre øret mitt og trodde det ville det gå over etter noen timer. Men nå, 1 dag etter hører jeg fortsatt susingen i øret. Det er vedig ubehagelig og det kjennes ut som jeg har propper i øret også. Vil det gå over etterhvert? Hva kan jeg gjøre for å få det vekk? Hvor lenge kan det vare? Takk for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis dette ikke er noe du gjør ofte, går det nok over etter hvert. Jeg anbefaler dog å kjøpe et par skikkelige propper til neste gang. Du får et par helt greie på musikkforretninger til 300 spenn, men hvis du vil ha det beste kjøper du formstøpte. Det koster rundt 1500, men er en kjempeinvestering. 1 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Som oftest går denne øresusen over, det kan ta noen dager, kanskje lengre, men ikke utsett ørene dine for noe mer høy og skarp lyd i denne perioden. På alle disse konsertene så deler dem ut ørepropper, og det er absolutt anbefalt å bruke dem, spesielt innendørs. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Jeg er da en jete som valgte å ikke bruke ørepropper under Miley Cyrus konserten. Etter konserten hørte jeg konstant pipelyd i høyre øret mitt og trodde det ville det gå over etter noen timer. Men nå, 1 dag etter hører jeg fortsatt susingen i øret. Det er vedig ubehagelig og det kjennes ut som jeg har propper i øret også. Vil det gå over etterhvert? Hva kan jeg gjøre for å få det vekk? Hvor lenge kan det vare? Takk for svar Det kan ta opp til 1 uke før det gir seg, kanskje lenger også. Varer det lenger enn 4-6 uker så bør du dra til lege da dette kan komme av andre årsaker også. Men det er viktig at du ikke utsetter deg for høy lyd i denne tiden, det kan gjøre øresusen kronisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå