KatrinaS Skrevet 6. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2014 En gang hadde han en dame som var om lag 182cm høy, de var sammen i flere år.Jeg ville ikke blitt tiltrukket av noen som er så mye høyere enn meg. Når jeg gikk på vgs snubla jeg i jenter som var rundt 1:50 høye. Det aulet av lave pene jenter.Det var da. Når jeg ser 14-åringer på gaten er de 20 cm høyere enn 14-åringer da jeg var 14.Ja, hva skjer med det? Alle de yngre generasjonene virker som å være mye eldre og høyere enn det førere generasjoner var. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva skjer med det? Alle de yngre generasjonene virker som å være mye eldre og høyere enn det førere generasjoner var. Førere generasjoner virker å være mer skriveføre og. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Det aulet av lave pene jenter.Jenter er sjokkerende dårlige til å se om jenter er pene. Jada, pukkelrygg, kvisetryne og juletre på nesa kan alle plukke ut, men fra 4/10 til 10/10 virker dere ofte helt clueless. Så du skal ikke være for sikker heller, på at guttene ser det samme som deg. Førere generasjoner virker å være mer skriveføre og.Det skjedde noe merkelig mellom generasjon 1989 og generasjon 1990. 1986, 1987, 1988 og 1989-generasjonen var ganske like på mange måter, så kommer 1990 og alt er helt omkalfatret. Endret 7. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Det aulet av lave pene jenter.Jenter er sjokkerende dårlige til å se om jenter er pene. Jada, pukkelrygg, kvisetryne og juletre på nesa kan alle plukke ut, men fra 4/10 til 10/10 virker dere ofte helt clueless. Så du skal ikke være for sikker heller, på at guttene ser det samme som deg. They are all pretty on the inside!! Neida. Det var pene jenter, utseendemessig. Too much sminke, men de var pene hadde de gått uten også. De fikk ihvertfall mye mer oppmerksomhet fra gutta enn det jeg gjorde. Endret 7. juni 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, hva skjer med det? Alle de yngre generasjonene virker som å være mye eldre og høyere enn det førere generasjoner var. Førere generasjoner virker å være mer skriveføre og. Hva mener du? Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 7. juni 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2014 Tror det at så lenge du er sikker på deg selv, tar kanskje litt vågale sjangser så går alt fint, personlighet har mye og si.Samme dillemaet gjelder for alle mennesker, for feit, for kort, for høy etc... Anbefaler disse videoen som tar det litt for seg. https://www.youtube.com/watch?v=X7PAYhmoKkAhttps://www.youtube.com/watch?v=ZRY2l5jmIpo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå