Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Lave gutter


Gjest bruker-354933

Anbefalte innlegg

Gjest bruker-354933

Jeg er ganske lav, og er en av de minste i klassen. Høyden min er på ca 1.70. Jeg er 18 år og ferdig med puberteten, så jeg tror ikke at jeg vokser så mye mer. Uansett, jeg har hørt en del rykter om at jenter ikke faller for lave gutter, og at lave gutter ser tåpelige ut. Er det sant? I så fall, mener dere at jeg er kortvokst, eller over gjennomsnittet? Høyden min gir meg ganske dårlig selvtillit, så jeg lurer: hva regnes som lav?


Endret av bruker-354933
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg hører ofte fra jenter er: "Jeg kunne aldri datet en gutt som er lavere enn meg".

Så finnes det nok av jenter der ute som er under din høyde, ville ikke bekymret meg noe over det.

 

Men hvem vet, mulig du finner en som er høyere enn deg og som ikke bryr seg som om utsagnet nevnt over.

Lenke til kommentar

Tja. Jeg er 177 (altså litt under snittet på 179.5~ for menn), dama 170. Hun disser bestandig kortere gutter fordi det da ville sett helt absurd ut hvis hun har på seg høye sko. At hun er asiatisk og høyere enn de aller fleste gutter av egen nasjonalitet spiller kanskje inn.

Lenke til kommentar

Du er under gjennomsnittlig lav, Myrdraugen. Men du er nødt til å skjønne at du ikke kan påvirke høyden din, at det er andre ting du kan og heller burde påvirke, og at jenter tiltrekkes av selvtillit mer enn noe annet. Om selvtillit er noe du sliter med pga kroppen, kan jeg anbefale å begynne med styrketrening.

Lenke til kommentar

I følge Wikipedia har Menn i Norge en gjennomsnittelig høyde en plass mellom 182 til 180cm , men dette er definitivt ikke den viktigste faktoren for å få seg dame.

 

Kvinner er også svært forskjellige , noen er ute etter sosial status , andre er ute etter en hyggelig og grei gutt som tar godt vare på dem mens andre er opptatt av andre verdier. Viktig å huske at ingen av kvinnene er uoppnåelig , man må bare vite hvordan man kan bruke sine sterke egenskaper for å forføre kvinnen og være ærlig nok for at man kan ha et langvarig forhold ( løgn og overdrivelse ødelegger mange forhold ) om det er det man er ute etter.

 

Ønsker man seg et one night stand bør man kle seg bra (rent i alle fall), huske å smile og få kontakt med den damen man liker og ha nok selvtillit til å slå av en prat uten at man kommer med idiotiske utsagn , så blir det enten napp eller ei.

Lenke til kommentar

Kameraten min er sikker 168-170cm, og han har alltid hatt dame. Aldri vært singel, og han er godt opp i årene nå.

 

  1. Han er veldig sjarmerende og grei
  2. Meget sosial og skyr alltid konflikter
  3. Morsom og lett å bli kjent med, alt dette gjør han meget populær.

En gang hadde han en dame som var om lag 182cm høy, de var sammen i flere år. Personlighet har ekstremt mye å si. Vær sosial og gjør deg godt likt. De usosiale er taperne, uansett kroppsfasong. Det å oppnå kontakt er egentlig hele poenget. Dette er virkligheten!

Lenke til kommentar

En gang hadde han en dame som var om lag 182cm høy, de var sammen i flere år.

Jeg ville ikke blitt tiltrukket av noen som er så mye høyere enn meg.

 

Når jeg gikk på vgs snubla jeg i jenter som var rundt 1:50 høye. Det aulet av lave pene jenter.

Det var da. Når jeg ser 14-åringer på gaten er de 20 cm høyere enn 14-åringer da jeg var 14.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...