Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Som tittel sier, er dette mulig? Snakker da om en nettlevrandør som tilbyr slik at jeg kan få Internett. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Mener du homeplug, eller at selve nettet kommer inn i huset gjennom strømlinjen? Du kan kjøre nettet gjennom strømpluggen i huset, men tror du må ha telefonlinje/kabel/fiber inn i selve huset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 ja jeg mente at selve nettet komemr gjennom strømlinjen. har problemer med å få til fiber der jeg holder til Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ingen leverer internett gjennom strømmen. Teknisk sett er det nok mulig å få til, men det er en veldig dårlig løsning, teknisk sett. Du har 3 andre muligheter, 3G/4G, telefon-linjen og gjennom kabel-tv. Om det du ikke har i dag funker bra nok kan du sjekke ut noen av de andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå