PongPing Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Heisann! Bestilte et iPad-etui hos www.lux.case.no forrige søndag. Men jeg har enda ikke fått noen bekreftelsesmail. Jeg trengte heller ikke å legge inn sikkerhetspassordet mitt til kredittkortet da jeg bestilte. Jeg fikk et bestillingsnummer da.... Andre erfaringer med denne nettbutikken? Noen som har opplevd noe lignende? Endret 29. mai 2014 av La8pv Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Bestilte selv et etui til en mobiltelefon fra dem for godt over en uke siden. Null ordrebekreftelse, null varer i posten, kun at de har tatt imot betalingen via PayPal. Begynner å lukte svidd av denne butikken, ja. Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 2. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2014 Bestilte selv et etui til en mobiltelefon fra dem for godt over en uke siden. Null ordrebekreftelse, null varer i posten, kun at de har tatt imot betalingen via PayPal. Begynner å lukte svidd av denne butikken, ja. Hei, Fikk varen i posten forrige fredag. Sendte en mail til de, der de beklaget at jeg ikke hadde fått noen bekreftelse... Fikk bekreftelsen etter å måtte purre på den... Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fikk også varen i posten i går etter at jeg hadde skrevet innlegget. Så det er nok bare litt treg og/eller rotete levering og ikke regelrett svindel de driver med. Selve produktet (S-Line deksel til Motorola Moto G) er nok langfra OtterBox-kvalitet, men så kostet det også tilsvarende mye mindre. Lenke til kommentar
Parni1234 Skrevet 21. april 2021 Del Skrevet 21. april 2021 Jeg har svært dårlige erfaringer med denne butikken. Svindel og bedrageri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå