uranus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hallo! Jeg har laget (sammen med noen andre) to websider. Den ene er en side for Skien/Porsgrunn område : http://www.myskien.tk Den andre er for en mIRC kanal: http://www.deiligst-undernet.tk Hva syntes dere om de to sidene? Jeg er klar over at gjesteboka og tilbakemeldings php'ene ikke funker på Myskien.tk fortida, men ellers? Takk for alle svar:-) Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 menyen på myskien utgår med høye kneløft, men ellers var den penere enn forrige utgave Den andre likte jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Uten å beskylde noen for noe som helst, synes jeg den myskien siden var utrolig lik flodhests siste Chimera Designs. Men pent selvfølgelig. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Uten å beskylde noen for noe som helst, synes jeg den myskien siden var utrolig lik flodhests siste Chimera Designs.Men pent selvfølgelig. Hehe, det er jeg som har laget designet :-) Ble litt inspirert av meg selv for å si det sånn, bra du er påpasselig! Forresten uranus: Trenger dere ny banner til www.deiligst-undernet.tk sa du? Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Side 1: Helt grei side, kanskje litt inspirert av den andre siden til flodhest. Typografien er litt rar, hold deg til en font.. Det som ser finest ut er: verdana, tahoma og arial.. De er vel de mest brukte fontene. Side 2: Helt grei side, egentlig.. Men menyen er litt rar. Du bruker ganske stor plass på den navigerings måten, og det bugger litt i fullscreen. Bildet er ikke langt nok. Banneren var orginal.. Stå på, og lykke til med sidene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå