Øystein.F. Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 No kan du ta med deg det herlege eventyret i lomma.Dragon Quest VIII er lansert for mobil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Finner ikke spillet på Play Store, er det kun enkelte regioner som har tilgang ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Dette spillet er knus_bra. Men tror heller jeg spiller det på PS2, har jo den fortsatt kobla til en tv. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Husker jeg prøvde dette for en del år siden, men taklet ikke å bli avbrutt av kamp hvert tiende sekund. Føler jeg er mer tålmodig nå, så kanskje jeg kan gi det en sjanse til. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Cell Shadingen gjør at dette spillet ser veldig bra ut hvis du kjører det på emulator med full HD og litt AA snadder. Lenke til kommentar
4ever2an Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Dette spillet er knus_bra. Men tror heller jeg spiller det på PS2, har jo den fortsatt kobla til en tv. Ser den, men har ikke det, håper ipad/mobil koblet mot tven funker sånn sirka like bra Lenke til kommentar
4ever2an Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Finner ikke spillet på Play Store, er det kun enkelte regioner som har tilgang ? Hvis du går inn på en random square enix spill også trykker du på "se flere" square enix spill. Også blar du helt nederst der er den. Sikkert fordi den akkurat kom ut at det ikke går ann å søke Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ligner mye på gode gamle dragonball, samme artist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå