Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert, eller vill hun bare ha oppmerksomhet?

Anbefalte innlegg

Når en jente bare skrive svar som "hehe :)" "ja stemmer" og svarer kun på spm eg stiller og aldri spør meg om noe, Er hun da bare ute etter oppmerksomhet, eller er det bare slik jenter er?

Er det noen geniale triks, som kan gjøre at hun kan bli litt mer aktiv i samtalen, eller er det mission impossible? :

Hun jobber på en uteplass, der eg har møtt hun, når eg har vært ute å tatt noen øl. (har ikkje vært full)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut til at det er mye å hente her.

Når det er sagt, høres det også ut til at du er en nokså kjedelig type å snakke med, ut i fra førsteinntrykket jeg har etter det lille du har gitt av informasjon.

Spør om noe du syns det er morsomt, og som du tror vil gi henne et lite smile om munnen i det minste.

Håper ikke du har stilt "det klassiske spørsmålet": hva skjer?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Når det er sagt, høres det også ut til at du er en nokså kjedelig type å snakke med...

Hvordan pokker klarer du å dra noe sånt ut av at TS ikke sier noe som helst om samtalen forøvrig ?

Uansett, jeg får også inntrykket av av dama bare vil være høflig. Meeeen, om hun er på jobb så er det mange folk som går i "av modus" på så lenge de er på jobb.

Jeg var sammen med en dame som jeg traff på byen en kveld, men jeg hadde "kjent" henne lenge i jobb sammenheng. Hun synes det var "bare såååå gøy" å treffe meg ute/privat, men hadde ikke røpet en dritt (blikk, ord, fakter etc) når vi så hverandre via jobben. Kald fisk, varmt hjerte.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar

Kan ikkje huske hva vi snakket om første gang eg traff henne, men fikk hun ihvertfall til å kjøpe seg enn rullekebab, for første gang i sitt liv :p

Men syns det er mye lettere å føre enn morsom samtale irl. Å skrive morsome sms'er til ei du såvidt kjenner kan være ganske krevende!

Klassiske spørsmål ja. Leste nettopp i en bok at jenter oppfatter disse spørsmålene som om du skulle si "Hva med litt pikk" :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trikset er nok å ikke stille "ja/nei" spørsmål.

Skriv noe som tvinger henne til å formulere en setning og se om du får noe å jobbe videre med..

;)

Jenter kan ikke tvinges til å like en, jeg skriver enkle ja/nei spm og får lange svar..... profilbildet som avgjør om man får svar eller ikke....

/1700 matches på tinder

Anonymous poster hash: 23e19...e18

Lenke til kommentar

Kan ikkje huske hva vi snakket om første gang eg traff henne, men fikk hun ihvertfall til å kjøpe seg enn rullekebab, for første gang i sitt liv :p

Men syns det er mye lettere å føre enn morsom samtale irl. Å skrive morsome sms'er til ei du såvidt kjenner kan være ganske krevende!

Klassiske spørsmål ja. Leste nettopp i en bok at jenter oppfatter disse spørsmålene som om du skulle si "Hva med litt pikk" :w00t:

Sjansen er vel heller større for at de oppfatter det som "Jeg er like døll og kjedelig som det foregående dusinet" hvis du holder deg til "klassikerne" som ble nevnt her. Still åpne spørsmål og vær interessert i mennesket, type "Hvorfor gjør/gjorde du X? Hva fikk deg til å bli interessert i Y?"

Du kan også krydre litt med såkalte open loops, men det skal jeg fortelle deg om senere ...

(see what I did there? :p)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Profilbildet avgjør vel strengt tatt om man matcher in the first place? Hvorfor like gutter du ikke liker bildet til og så ikke snakke med dem fordi de ikke ser bra nok ut på bildet etterpå? :p

Jeg snakker bare med ei jente om gangen, antar hun avser tiden sin til en av sine bedre matcher?

Var forresten på min første tinder-date idag, var cool, men foretrekker nok tradisjonelle metoder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...