uranus Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hallo! :-) Jeg bare lurer på om det er noen her som er fra Skien/Porsgrunns område her? Jeg bor på Tollnes nede ved elva.... Grunnen til at jeg spør, er fordi jeg lurer på om kanskje en av naboene mine eller noen jeg har sett er her på norges beste forum... Takk for alle svar Lenke til kommentar
Venruki Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg er bor i Skien, men er ikke naboen din. Forresten på nenset. :-) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg bor på Tollnes vet Totto kiosken, Nede ved elva ? Er det ikke der Narkisene bor a, ved båtoppsamlingen? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hehe, nei ikke der... Jeg bor gata ovenfor elva borte ved Kiwi... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Bodde ved vallemyrene i porsgrunn i fjor. Bor i kragerø nuh Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 jeg har bodd hele livet mitt på Gulz!! (Gulset for dere som ikke snakker Gulzisk) men jeg flyttet til sandefjord for 3(?) år siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå