Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Tror jeg ville i aller høyeste grad ha unngått gass under trykk på kontoret. Jeg ville muligens ha nøyd meg med det som er inne i ramma med fordypning, kanskje med unntak av nede. Resten har fint lite å gi til bildet slik jeg ser det. Men godt sett var det.. Ingenting å si på lys, skarphet og fargerike detaljer heller. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Et artig motiv , er det slik man så for seg røykeloven ? Eget kontor for røykerne med gass under trykk - en dårlig kombinasjon. Men det er i alle fall både brannslukningsutstyr og førstehjelp tilgjengelig. MVH Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Arvid, Artig bilde og kanske fabrikk før katapulter til fly? God helg, ja her er det langhelg med fri på fredag å Hilsen Leif Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Tror jeg ville i aller høyeste grad ha unngått gass under trykk på kontoret. Jeg ville muligens ha nøyd meg med det som er inne i ramma med fordypning, kanskje med unntak av nede. Resten har fint lite å gi til bildet slik jeg ser det. Men godt sett var det.. Ingenting å si på lys, skarphet og fargerike detaljer heller. Roar Hei Roar.har gjort 3 forsøk på å laste opp en alternativ versjon men uten hell. Uansett,tusen takk for god tilbakemelding Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Arvid, Artig bilde og kanske fabrikk før katapulter til fly? God helg, ja her er det langhelg med fri på fredag å Hilsen Leif Hei Leif,ganske eksplosiv konteiner dette ja kanskje? Må vel en tur på jobb i morgen før jeg tar helg,men god langhelg til deg og tusen takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Et artig motiv , er det slik man så for seg røykeloven ? Eget kontor for røykerne med gass under trykk - en dårlig kombinasjon. Men det er i alle fall både brannslukningsutstyr og førstehjelp tilgjengelig. MVH Alec Hei Alec,ja her er det meste Tusen takk for tilbakemelding Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei Arvid, Artig bilde og kanske fabrikk før katapulter til fly? God helg, ja her er det langhelg med fri på fredag å Hilsen Leif Hei Leif,ganske eksplosiv konteiner dette ja kanskje? Må vel en tur på jobb i morgen før jeg tar helg,men god langhelg til deg og tusen takk for tilbakemelding God tur og dag på jobber då Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg