snippetisnapp Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har en CD-spiller som bare starter forsterkeren når jeg har på radioen(jeg vet om de blå, blå og hvite remote-kablene). Hvis jeg er lynrask fra radio til blutetooth får jeg lyd fra bassen i et par sekunder, men så slår han seg av. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan lure forsterkeren? Takk på forhånd! : ) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Høres ut som du har koblet forsterkeren til antenna-power i stedet for remote-utgangen. Hvis det ikke er tilfelle så kan du lure forsterkeren ved å koble 12V rett inn på remote. Evt. via en bryter. Litt mer sofistikert så kan du koble acc på spilleren til remote på forsterkeren. Da skal den i teorien skru seg på når du vrir på tenninga. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg tror ikke det er mulig å komme med noen gode forslag hvis du ikke opplyser om hvilket merke og modell de forskjellige komponentene er. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Remote, antenne-strøm og alt det der er stort sett likt på alle vanlige spillere og forsterkere. Men har du merke og modell på spilleren så er det kanskje mulig å finne nøyaktig farge på den remoten du skal bruke. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1584503 Lenke til kommentar
snippetisnapp Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 sedsberg Tipse ditt virket heilt utmerket. tusen takk! Nå gjenstår det bare å finne noe å hente strøm ifra Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvis du allerede har remote-kabel fra spiller til forsterker ville jeg testa å koble den sammen med acc. Tror den vanligvis er rød. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ville nå heller funnet riktig remote-utgang på spilleren jeg da, og brukt den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå