Solapen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hei! Jeg forhåndskjøpte Among The Sleep for tre dager siden og da fikk jeg en mail med en link til HumbleBundle. Det skal egentlig slippes den 29. mai, men når jeg går innpå linken så står det bare "When Among the Sleep is ready, you'll be able to get it right here on your download page.". Noen som vet når i dag det slippes? Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Som de skrev på Twitter, "At 9am PST / 4pm GMT tomorrow, the game is finally released! :D". Vår tidssone er GMT + 2, så regner med at det blir i 6 tida i kveld. 1 Lenke til kommentar
Solapen Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Aha. Tusen takk!!! Lenke til kommentar
kamphare Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Som de skrev på Twitter, "At 9am PST / 4pm GMT tomorrow, the game is finally released! :D". Vår tidssone er GMT + 2, så regner med at det blir i 6 tida i kveld. Det stemmer! Among the Sleep går live 18:00 Norsk tid i kveld. Lenke til kommentar
FB.011173001037213 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ser ut som et unikt konsept dette her, men ble umiddelbart litt skuffet over den dårlige grafikken. Uansett, skal gi det en sjanse! Lenke til kommentar
jabc Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Gleder meg til å spille dette i natt. Hvorfor er det ingen diskusjonstråd dedikert til dette spillet forresten? Tenkte interessen ville være større rundt det kanskje beste norske spillet på lenge. Lenke til kommentar
FB.011173001037213 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvor kan det lastes ned?`(lovlig seff) Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Noen andre her som backet prosjektet på kickstarter som enda ikke har fått noen spillnøkler? De driver visstnok å har litt problemer med å få gitt dem ut (Humble Bundle som visstnok står bak nøklene), men noen som har fått dem? Endret 29. mai 2014 av Nixxy Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er spillet noe skummelt? så en gameplayvideo av det og det så ikke særlig skummelt ut, men da var det i alpha Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Det er massevis av reviews ute på nettsider i dag, så du kan vel lese endel om det nå. Pluss en tredelt videoanmeldelse på Levelup VGTV også. Endret 29. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen andre her som backet prosjektet på kickstarter som enda ikke har fått noen spillnøkler? De driver visstnok å har litt problemer med å få gitt dem ut (Humble Bundle som visstnok står bak nøklene), men noen som har fått dem? jeg hadde ikke fått nøkkel, men så fikk jeg Humble til å resende alle mine keys og da kom Among The Sleep nøkkelen sammen med resten. Lenke til kommentar
Nixxy Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noen andre her som backet prosjektet på kickstarter som enda ikke har fått noen spillnøkler? De driver visstnok å har litt problemer med å få gitt dem ut (Humble Bundle som visstnok står bak nøklene), men noen som har fått dem? jeg hadde ikke fått nøkkel, men så fikk jeg Humble til å resende alle mine keys og da kom Among The Sleep nøkkelen sammen med resten. Jepp, gjorde det samme. Bra de fant en løsning etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå