Gå til innhold

Når slippes Among The Sleep?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg forhåndskjøpte Among The Sleep for tre dager siden og da fikk jeg en mail med en link til HumbleBundle. Det skal egentlig slippes den 29. mai, men når jeg går innpå linken så står det bare "When Among the Sleep is ready, you'll be able to get it right here on your download page.".

Noen som vet når i dag det slippes?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som de skrev på Twitter, "At 9am PST / 4pm GMT tomorrow, the game is finally released! :D".

Vår tidssone er GMT + 2, så regner med at det blir i 6 tida i kveld.

Det stemmer! Among the Sleep går live 18:00 Norsk tid i kveld.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å spille dette i natt.

Hvorfor er det ingen diskusjonstråd dedikert til dette spillet forresten? Tenkte interessen ville være større rundt det kanskje beste norske spillet på lenge.

Lenke til kommentar

Noen andre her som backet prosjektet på kickstarter som enda ikke har fått noen spillnøkler?

De driver visstnok å har litt problemer med å få gitt dem ut (Humble Bundle som visstnok står bak nøklene), men noen som har fått dem?

Endret av Nixxy
Lenke til kommentar

Noen andre her som backet prosjektet på kickstarter som enda ikke har fått noen spillnøkler?

De driver visstnok å har litt problemer med å få gitt dem ut (Humble Bundle som visstnok står bak nøklene), men noen som har fått dem?

jeg hadde ikke fått nøkkel, men så fikk jeg Humble til å resende alle mine keys og da kom Among The Sleep nøkkelen sammen med resten.

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke fått nøkkel, men så fikk jeg Humble til å resende alle mine keys og da kom Among The Sleep nøkkelen sammen med resten.

Jepp, gjorde det samme. Bra de fant en løsning etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...