Br?stopp Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg har Samsung Galaxy Tab 10.1 som jeg får opp en melding om å sette inn SIM-kort. Dette på tross av at det sitter SIM-kort i slotten. Jeg har forsøkt med flere SIM-kort, men samme meldingen kommer. Jeg har tatt en fabrikk-restart, men uten hell. Er det noen som har en teori om hva problemet er? Å levere den til reparasjon koster mer enn en ny, så det blir ikke aktuelt. Alt annet virker forøvrig som det skal. Det kan være dårlig kontakt i SIM-kortleseren, men ut i fra slitesporene på SIM-kortet ser det ut til at alle kontaktene får kontakt. Jeg ser at andre sliter med samme problemet, men ingen har noen fornuftig løsning. Håpet er at noen her kan gi mg ett tips. På forrhånd takk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er den utenfor reklamasjon? Jeg mener at nettbrett bør vare i i vesentlig mer enn to år, så da har du fem års reklamasjonsrett. Du vil ikke få reklamasjon om du har "mishandlet" produktet (les: utsatt for fukt). Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Brettet har en liten ripe på baksiden, ellers ser det nytt ut. Problemet er at jeg husker ikke hvor jeg kjøpte det. Får gå en runde på kontoutskriftene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå