Gå til innhold

[Løst] Perfect Disk

Anbefalte innlegg

Kan noen forklare denne meldingen og hva jeg må gjøre for at det blir ok.

critical 24.5.2014 21:10:50 c:\the number of metadata fragments (63) has exceeded the threshold of 49

Den kommer på en SSD 240GB

jeg har 8 GB ram installert

bruker windows 8.1 anbefalte swape file

Gigabyte G.1 snipper z78 h -kort

oppgradert BIOS ( F3 )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

critical 24.5.2014 21:10:50 c:\the number of metadata fragments (63) has exceeded the threshold of 49

Ser ut til at programmet kan ha en innebygget begrensning i forhold til fragmentering av filtabell.

Lenke til kommentar

Metadata

- For NTFS drives only. Total number of excess metadata fragments. The larger the number of excess metadata fragments, the slower it is to access data on your drive. PerfectDisk is the only defragmenter that displays metadata fragmentation because PerfectDisk is the only defragmenter that defragments ALL of the NTFS metadata.

Igjennom Google translate blir det

Metadata

- For NTFS-stasjoner. Totalt antall overflødige metadata fragmenter. Jo større antall overflødige metadata fragmenter, jo saktere det er å få tilgang til data på disken din. Perfectdisk er den eneste defragmenter som viser metadata fragmentering fordi Perfectdisk er den eneste defragmenter som defragmenterer ALLE NTFS metadata.

Burde egentlig være greit.
Lenke til kommentar

Ser ut til at programmet kan ha en innebygget begrensning i forhold til fragmentering av filtabell.

Takk for enkelt svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...