Cocac Ola Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan noen forklare denne meldingen og hva jeg må gjøre for at det blir ok.critical 24.5.2014 21:10:50 c:\the number of metadata fragments (63) has exceeded the threshold of 49 Den kommer på en SSD 240GB jeg har 8 GB ram installert bruker windows 8.1 anbefalte swape file Gigabyte G.1 snipper z78 h -kort oppgradert BIOS ( F3 ) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Lese manualen til programmet? Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Lese manualen til programmet? Manualen er skrevet på utenlandsk. Jeg er Norsk og ikke bevandret i fremmedspråk. Google oversetter er dødfødt. Håpet en guru, ikke deg men en som vet noe, kanskje hadde noe bedre info. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kan noen forklare denne meldingen og hva jeg må gjøre for at det blir ok. critical 24.5.2014 21:10:50 c:\the number of metadata fragments (63) has exceeded the threshold of 49 Ser ut til at programmet kan ha en innebygget begrensning i forhold til fragmentering av filtabell. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Metadata - For NTFS drives only. Total number of excess metadata fragments. The larger the number of excess metadata fragments, the slower it is to access data on your drive. PerfectDisk is the only defragmenter that displays metadata fragmentation because PerfectDisk is the only defragmenter that defragments ALL of the NTFS metadata. Igjennom Google translate blir det Metadata - For NTFS-stasjoner. Totalt antall overflødige metadata fragmenter. Jo større antall overflødige metadata fragmenter, jo saktere det er å få tilgang til data på disken din. Perfectdisk er den eneste defragmenter som viser metadata fragmentering fordi Perfectdisk er den eneste defragmenter som defragmenterer ALLE NTFS metadata. Burde egentlig være greit. Lenke til kommentar
Cocac Ola Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 Kan noen forklare denne meldingen og hva jeg må gjøre for at det blir ok. critical 24.5.2014 21:10:50 c:\the number of metadata fragments (63) has exceeded the threshold of 49 Ser ut til at programmet kan ha en innebygget begrensning i forhold til fragmentering av filtabell. Takk for enkelt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå