N* Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor lærer man ikke å lage kjappe linjer, og bremse ned hastigheten gradvis, på vgs? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva i allverden snakker du om? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvorfor kan man ikke lære seg og uttrykke seg på en forståelig måte på vgs? 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Are you high right now? XD Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 dra en kjapp linje. juster hastigheten, mot saktere. klarer desverre ikke si det enklere. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Kontekst er en fin bil... 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Er det internettlinjer du snakker om? Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) WTF? Prøver å finne ut av hvordan denne tråden har sammenheng med kategorien ''egenprodusert kultur'', men klarer ikke å finne ut av hva denne sammenhengen nå måtte være. Endret 29. mai 2014 av Meridies 1 Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) dra en kjapp linje. juster hastigheten, mot saktere. klarer desverre ikke si det enklere. Du trenger ikke å si det enklere, men du kan forklare hva du mener... Det ser ut som at du kan norsk, så det burde ikke være et stort problem. Vi kan ikke svare på spørsmålet når vi ikke vet hva vi skal svare på. Endret 29. mai 2014 av StilleVann 1 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 dra en kjapp linje. juster hastigheten, mot saktere. klarer desverre ikke si det enklere. Du trenger ikke å si det enklere, men du kan forklare hva du mener... Det ser ut som at du kan norsk, så det burde ikke være et stort problem. Vi kan ikke svare på spørsmålet, når vi ikke vet hva vi skal svare på. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 dra en kjapp linje. juster hastigheten, mot saktere. klarer desverre ikke si det enklere. Jeg kan fysisk springe med en tråd som danner en linje. Jeg kan velge å springe raskere eller saktere. Jeg kan til og med tegne en linje, og justere hvor raskt jeg tegner med blyanten min. Alt dette kunne jeg faktisk før videregående også. 1 Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 dra en kjapp linje. juster hastigheten, mot saktere. klarer desverre ikke si det enklere. Det er en del ting som mangler her. La meg påpeke: 1. Hva mener du med å dra en kjapp linje, skal man tegne det, skal man tenke det, hva i alle dager er det du mener? 2. På hvilken måte tenker du at man skal dra en kjapp linje? 3. Hvorfor og hvordan skal man justere hastigheten(mot saktere?) Er det noe jeg ikke har fått med meg? Vi er dessverre ikke tankelesere. 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 TS ser ut som en bruker med mye erfaring fra forumet da han har 2k' innlegg. Men det er noe som ikke stemmer, forståelsen hans ser ut til å blitt "redusert" kraftig etterhvert som han har postet innlegg. Dette er helt klart en neurologisk sykdom og muligens tegn på aldring. Jeg anbefaler TS å kontakte lege ummidelbart hvis han forstår hva jeg har skrevet. For å forsikre meg om dette skal jeg prøve å skrive dette i flere former i håp om at TS fanger om meningen. KONTAKT LEGE UMMIDELBART LEGE UMMIDELBART KONTAKT LEGE KONTAKT UMMIDELBART KONTAKT UMMIDELBART LEGE UMMIDELBART LEGE KONTAKT UMMIDELBART KONTAKT LEGE. Måtte gud være med deg TS. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Denne tråden er real <3 Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Burde legges under humor-kategorien. Har aldri sett en så latterlig tråd. 3 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Neologisme, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå