Keeperøver Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei jeg skal bli fast keeper men trenerens sier jeg bør øve litt mer . Vet dere noen sider jeg kan bestille keeperskole i Askøy? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Noe ren keeperskole er det nok ikke på Askøy, men noen av lagene på Askøy har sikkert egne økter for keeper? Hvilket lag spiller du på, og hvor gammel er du? Lenke til kommentar
Keeperøver Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg er 11 og spiller på tre lag. Erdal ørn.erdal ulv og erdal løve Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Av min erfaring får man lite ut av keeperskolene utenom noen øvelser man kan bruke og at man finner ut hvor ca god man er i forhold til andre. Jeg ville heller abefalt det å seg på youtube etter øvelser der og valgt deg ut 5-10 øvelser som ser morsomme ut og trene på de en stund. Så finner du deg 5-10 nye. F.eks søk på "portero entrenamiento" på youtube. (så får du mer spanske øvelser som er mye bedre enn de vanlige engelske/amerikanske) Her er har du Mallorca keeper Aouate: Og her Getafe sin keepertrio: Har du en keepertrener i laget? I så fall få han til å å hjelpe deg på trening slik at du får 10-20 min med ren trening. Har du flere keepere på laget så kan dere gå sammen å ta noen av disse øvelsene. Hvis ingen av disse tingene er tilfellet så prøv å overtale treneren din om at klubben skal organisere en ren keepertrening i uka for flere årsklasser. Gjøres det sikkelig kan man få veldig mye ut av det. Dere har sikkert en jr-keeper eller noe i klubben som kunne gjort det hvis klubben legger opp til det. Om ingen av de tingene er mulig så har du kanskje en far, en bror eller noen kompiser som kan være med på noen økter med deg. Trenger ikke å være like lang tid som en vanlig trening hvis man er litt effektiv og har øvelsene klare før du starter. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg er 11 og spiller på tre lag. Erdal ørn.erdal ulv og erdal løve Bodde på Askøy i 20 år og spilte fotball i 12, så jeg kan nok si litt der. Vet ikke hvor mye som har forandret seg siden den gang. Vestsiden Askøy er de beste på øyen til å satse på ungdommer, se Kristoffer Larsen som spiller på Brann nå f. eks. Spilte med han ett par år, ekstremt talent fra ung alder, gikk fra AFK til Vestsiden og utviklet seg videre. AFK (Askøy FK) er også helt grei på satsingen, hakket dårligere enn Vestsiden, så med tanke på at du spiller på Erdal regner jeg med du bor i området og så da er Myrane nærmere enn Ravnanger om du tenker på slikt og. Forhør deg rundt - i "min" tid ble det arrangert mye forskjellig, både keeperskole og vanlig fotballskole. Jeg tror jo eldre du blir, jo mer seriøst blir det. Når du kommer i 14-15 årsalderen blir det nok egen keepertrening slik jeg hadde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå