nutini Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Stavneset fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, Nutini. Fin komposisjon, som gir god oversikt over fyret. Samtlige fyrstasjoner i Norge er vel automatisert nå, og mange blir leid ut som feriested, - sikkert en hyggelig og interessant opplevelse ! Blir Stavneset Fyr også leid ut, Arvid ? Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Hei, Nutini. Fin komposisjon, som gir god oversikt over fyret. Samtlige fyrstasjoner i Norge er vel automatisert nå, og mange blir leid ut som feriested, - sikkert en hyggelig og interessant opplevelse ! Blir Stavneset Fyr også leid ut, Arvid ? Vennlig hilsen Albert. Hei Albert,takker for fin tilbakemelding Det ble vel litt trangt i venstre bildekant,men måtte rette det opp litt og da ble det dessverre slik. Såvidt jeg vet så vet så er det ikke mulig å leie akkurat dette,men det er en ivrig venneforening som har ansvaret for vedlikehold etc. I sommerhalvåret er det også kaffe/vaffelsalg her på lørdag og søndag. På finværsdager kan det også dukke opp en og annen trubadur. Arvid. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Her ser jeg opptil flere bilder i dette. Men la meg omtale det ekstisterende først der jeg liker den lave kameravinkelen som som får fram både farger og ikke minst mønster i berget foran. At det blir trangt til venstre ser jeg ikke som så negativt da man jo fint kan lese dette bildet fra venstre mot høyre. At jeg ville halvert himmelen sett fra det røde tårnet får heller stå for min regning. Hvis du scroller opp og dekker til vil du se at ved å kutte rett under huset til venstre får du en flott naturabstrakt av bare berget og dets mønster. Nå ser jeg riktignok linje ut både i høyre og venstre hjørne nede som kanskje bør unngås. Disse kan her både ved hjelp av kutt og/eller kloning rettes opp. Mange ville nok ikke være like pirkete som meg her, men jeg har for vane å nevne det jeg ser og overlate til Author som jo har styringsretten å avgjøre om forslagene skal følges eller forkastes. Når dette er sagt så er jo også den øvre delen som jeg ville kutte vekk også er en versjon for seg selv. Dermed har du 3 versjoner ut av bildet. At berget som sådant også inneholder diverse utsnitt som kan stå som enkeltstående bilde overlater jeg til Authors egen kreativitet og fantasi. Roar Lenke til kommentar
nutini Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Her ser jeg opptil flere bilder i dette. Men la meg omtale det ekstisterende først der jeg liker den lave kameravinkelen som som får fram både farger og ikke minst mønster i berget foran. At det blir trangt til venstre ser jeg ikke som så negativt da man jo fint kan lese dette bildet fra venstre mot høyre. At jeg ville halvert himmelen sett fra det røde tårnet får heller stå for min regning. Hvis du scroller opp og dekker til vil du se at ved å kutte rett under huset til venstre får du en flott naturabstrakt av bare berget og dets mønster. Nå ser jeg riktignok linje ut både i høyre og venstre hjørne nede som kanskje bør unngås. Disse kan her både ved hjelp av kutt og/eller kloning rettes opp. Mange ville nok ikke være like pirkete som meg her, men jeg har for vane å nevne det jeg ser og overlate til Author som jo har styringsretten å avgjøre om forslagene skal følges eller forkastes. Når dette er sagt så er jo også den øvre delen som jeg ville kutte vekk også er en versjon for seg selv. Dermed har du 3 versjoner ut av bildet. At berget som sådant også inneholder diverse utsnitt som kan stå som enkeltstående bilde overlater jeg til Authors egen kreativitet og fantasi. Roar Hei Roar. Tusen takk for utfyllende og lærerike tilbakemelding.mange gode tips og ideer og ta med seg videre Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg