trondwestby Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Haukugle Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Trond. Et fantastisk flott bilde av haukugla ! Imponerende skarphet på hodet og en flott bakgrunn. Fuglen er også fint plassert i bildeflata. Blinkskudd ! Arvid. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, Trond Westby. Flott bilde av haukugle, - nydelig positur, blikkontakt, meget god skarphet / eksponering, fin kameravinkel / dydeskarphetsområde, behagelige farger og lys samt en uskarp bakgrunn som matcher haukuglas farger perfekt ! Dette er topp kvalitet, Trond, og jeg er som tidligere imponert over den totale kvaliteten i bildene dine Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Herlig positur på denne, Trond. Ingenting å si på skarphet og detaljer her. Nå kjenner jeg jo til at du ofte rammer inn med uskarpt oppe og nede så ingen vits i å nevne at jeg vil nøyd meg med uskarphet bak. Plassering i flata har andre nevnt. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg