John Rambo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Har kjøpt meg cbr 250r 13'modell 26hk ikke noe å skryte av, men har en overraskende bra drag til å ha så lite effekt, men på 6,gir så er den nesten dau å sliter med å få den over 160km på veien. Har lest om at det er vanskelig å trimme 4takter, men er det noe man kan gjøre for å få den til å bli litt bedre? eller på lyd? Takker for svar Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Toppfarten på denne er 165km/t, da sier det seg selv at det ikke skjer så mye over 160. Nei jeg har ikke prøvd. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) http://www.ebay.com/itm/Honda-CBR250R-MC41-305c-c-Cylinder-kit-/321414812563?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4ad5d0d393&vxp=mtr http://www.ebay.com/itm/NEW-HONDA-CBR250-MC41-BIG-BORE-305cc-CYLINDER-WITH-PISTON-KIT-/271455690673?pt=AU_Motorcycle_Parts_Accessories&hash=item3f34051fb1&vxp=mtr Endret 28. mai 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Takk for svar Det var det jeg trodde mobile999 Er det vanskelig å montere på de kittene som du linker til fra ebay? Kan man gjøre det selv ? Og gjør det stor forskjell fra 250cc til 300? Merkbart? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Montering av slike kit skal man vel ikke gjøre dersom man ønsker forbrukerkjøpsrettighetene i behold. Hvis en cbr250r går for dårlig, så finnes faktisk cbr500r som sannsynligvis er et mye bedre kjøp. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Fra 250 til 300 burde være godt merkbart. Dog er jeg usikker på om de passer til din årsmodell. Hvis du har innsprøytning i stedet for forgasser så er det også mulig det blir mer komplisert. For å montere sylinder på 4-taktere må man vite hva man gjør. Timinga på kamakslen(e) må være dønn nøyaktig. Selv tror jeg at jeg ville solgt sykkelen og kjøpt noe sprekere framfor å begynne å trimme. Endret 28. mai 2014 av sedsberg Lenke til kommentar
John Rambo Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Da får jeg kjøre som den hår og så kjøper jeg heller ny sykkel neste sesong Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Nå vet jeg ikke om cbr250r har katalysator og sensor i eksospotta, men motorsykler som har dette ville jeg ikke byttet orginalpotte på. Den sensoren er med på å styre innsprøytningssystemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå