heaftung Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Plutselig ut av det blå fungerer ikke DVI på kortet mitt lenger. Har lenge brukt maskinen sammen med BenQ XT2420T ( DVI ) og en Samsung HD TV( HDMI ). Men for kort tid siden fikk jeg ikke signal til monitor, så jeg strakk HDMI kabelen over til monitor da denne har 2 slike. Det funket greit, men ingen 1980x1200 oppløsning, kun 1980x1080 via hdmi. Dagen etter når jeg prøvde å få ting til å virke skikkelig igjen, sluttet HDMI å virke også... Har sjekket monitor med annen pc, så det er ingenting i veien med monitor eller DVI inngang. Har prøvd å få hdmi til å virke, men pc/skjermkort klarer ikke finne andre displayer enn VGA. Har prøvd å koble opp HDMI med både Samsung TV og monitor, finner ikke andre display enn VGA uansett. Har prøvd følgende: - Avinstallere skjermkort drivere og Catalyst, restart, reinstallere drivere og Catalyst. Kun VGA signal ennå - Koble til DVI mens pc er på og koblet til monitor med VGA, slå av og starte opp kun med DVI. Ingen endring, kun VGA signal ennå - Starte opp i safe mode med gammelt skjermkort i. Da får jeg DVI signal til monitoren min. Virker som kortet/software av en eller annen grunn er låst til VGA. Er det noen som har noen ideer om hvordan fikse dette? Eller er kortet gått i stykker? Er bare litt over ett år gammelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå