Raggi Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 sitter på skolen og har i oppgave å finne så mange norske produsenter av elektrisk utstyr som mogleg! finner lite på googleosv! takk for all hjelp jeg kan få! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Elektro kompaniet. Eneste eg kommer på. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Den som leter finner: Ifø, Kitron Arendal, Osram, Telco Fabrikker AS, Glamox, Alphatron, Nobø, Favorit Elektrisk Apparatfabrikk A/S, Adax , ABB, Beha , DNH A/S Den Norske Høyttalerfabrikk, Tandberg ? eksisterer de enda i Norge ? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Gule sider er kanskje tingen for dette søket Lenke til kommentar
Øyvind Glosli Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 SEAS I Moss som lager elementer til Høytalere, Patos Høytalere, Dynamic Precicion som lager forsterkere. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kitron Arendal... ...Kitron Røros... :wink: Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Forsman, Eltek Så har du en del hitechbedrifter: Sensonor, Opticom, Vingmed Sound + en drøss andre bla. i Horten Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva med Tandberg? Dem produserte da iallfall el. utstyr, eller er det sånn at dem setter sammen el. utstyr? btw: dette er hva jeg vil kalle i gråsonen mot "telletråd", så til dere som skal poste: prøv å unngå å komme opp med produsenter som har vært nevnt før så skal jeg se på dette som en vanlig tråd Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tandberg ? eksisterer de enda i Norge ? Hva med Tandberg? dette er hva jeg vil kalle i gråsonen mot "telletråd", så til dere som skal poste: prøv å unngå å komme opp med produsenter som har vært nevnt før så skal jeg se på dette som en vanlig tråd Hehehe sorry måtte bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå