tmaalen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei!! Jeg tenkte å kjøpe boka 1001 movies to watch before you die 2013 til min kjæreste i bursdagsgave. Desverre kommer den ikke til å komme frem i tide, jeg er alltid litt sen med å bestille ting, typisk. Tenkte derfor å printe ut et bilde av boka hvor det står at den kommer i posten, også kjøpe en film i tillegg. Da hadde det vært litt gøy å kjøpe den filmen som står først i boka, men siden jeg ikke har den er det litt vanskelig å sjekke hvilken film det er. Er den noen av som eier denne boka og som kan fortelle meg hvilken film det er? Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Regner med at det er snakk om denne boken i oppdatert 2013 utgave og ikke 1001 filmer fra år 2013? Uansett i både 2006/07 utgaven og i 2013 utgaven er filmen A Trip to the Moon (1902) den første filmen i boka. Den er å få tak i på Platekompaniet.no men da med ca 30 dagers ventetid og langt fra ukas kupp med 179, kr og 50 øre pluss frakt. Det er nok billigere og raskere å gå for en utenlandsk filmbutikk i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå