Gå til innhold

Hackingtosh Gigabyte GA-Z87N-WIFI, Socket-1150

Anbefalte innlegg

Kan noen si meg innstillingene i bios jeg må gjøre for dette hovedkortet, samt hva jeg må gjøre å brenne enten snowleopard, Lion eller mavericks

Sist jeg hadde gigabyte P67A-UD3-B3 måtte jeg sette AHCI, PHET 64 og PCI-E for å kunne bruke OSX installere og starte, gjelder dette videre i så fall hvordan gjør jeg det for 3dbios?

Har kun intel skjermkort, er det noe problem med 16 GB ram (2x8 GB) under installasjon?

Får ikke bootet fra ekstern DVD får kenel not found" når jeg bruke iboot. Det er gammel cd fra den tiden P67A hovedkortet jeg brukte snøleopard.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel det må være det dårligste forumet jeg har vært borti, er jo omtrent slik om man bare nevner pirate bay uten å gi noen url til en piratside av OSX risikerer man å bli utstengt fra forumet der i over en uke.

Eller om man bare stiller spørsmålet i feil del av forumet der, selv har jeg opplevet det. Får ikke en gang warning som sier seg selv er lattelig. Man merker det når man får pluselig feilmelding "Your account is locked by 7 days if you thing this is error\wrong please contact administation at .. ...."

Så vil si de moderatorene som er der, er noe jeg ikke gidder å bruke tid på.

Forsåvidt er det langt enklere for meg å ta det på norsk, siden jeg ikke er ekspert i engelsk. Men kan vertfall det mest grunnleggende.

Lenke til kommentar

Er det noen spessiel versjon av unibeast?Eller skal man kunne lage en USB stick som skal fungere til alle gigabyte hovedkort?

Siden jeg har prøvd dette en rekke ganger under snow leopard og nesten hver gang jeg gjør dette dukker det opp forskjellig feilmeldinger både under installasjon av dette på minnepennen og under installasjon av OSX, det burde gå fint å kunne bruke 10.9.3 eller 10.9.3 beta? med denne? Så om det ikke funger så er det ikke hackintosh pcen sin feil?

Fant ikke hvor F1 funger, men får F2 å fungere, der man velger mellom 3d bios eller 2dbios men man lagrer ingenting.

Hvis det er nødvendig å slå av hyperthreading finner jeg ikke det ut, finner bare for virtualisering.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...