Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Oppdragsgiver nekter å betale

Anbefalte innlegg

Hei hei! Har kommet i ein litt kjedeleg sak etter å ha jobba ganske hardt for ein kar....

I perioden rundt 10-20. Mai jobba eg under enkeltmannsføretaket mitt for ein filmprodusent, som holdt på med fotoshoot for eit internasjonalt klesmerke.Det dreier seg om 70 timer, med fleire dagar på 12-14,5 timar.

Arbeidet besto i å finne rekvisita, sikringsarbeid ved naturfarar, kjøring og anna assistentarbeid.

Vi signerte ingen form for kontrakt i forkant av arbeidet, men eg høyrte frå "Bernt" i "filmselskapet i sogndal" at vi skulle ha betalt etter avtalen som ligg ved. Ingen av partane er medlem i filmforbundet, men eg såg ikkje at det skulle være noko problem.

Det var og sagt 1600/dag (8 timer) og 100% overtid etter det. Så ingen tvil om at det var uklarheter.

No har dei reist igjen frå sogndal, og etter ein del diskusjon skriv han på e-post:

jeg reiser nå.
jeg er ferdig med saken.
ha en fin sommer.

Der han betaler til filmselskapet her eg bur.(som betaler meg) For 10 timer mindre enn eg har jobbet, samt utan tillegg for 17. Mai...
Altså:

Han nekter å gjere opp for seg etter avtalen, i tillegg til at han nektar å betale for 10 av timane eg har jobba.

Både eg og han i filmselskapet i sogndal er av oppfatning av at vi hadde ein muntleg avtale om at kompensasjon skulle utførast etter det som står i vedlegget:

Trenger litt hjelp her - Karen har opptrådt arrogant, og ved fleire anledninger prøvd å lure seg unna, han har heller ikkje holdt avtalen til andre som jobbet for han.

Korleis skal eg gå fram her?
Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...