Gouldfan Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Aaaaaaarghhh faen. Slo ved en feil sammen iTunes og klokke i en app. Hvordan i helvete fikser jeg at de står hver for seg? Irriterende som satan... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er ikke mulig å slå sammen to apper, du har lagt dem i samme mappe. Åpne mappa, trykk og hold på en av dem og dra ut av mappa. Done! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Fikk det til selv uten hjelp, men f så irriterende. Ja jeg mente en mappe, men det ser mer ut som to apps i en app. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Fikk det til selv uten hjelp, men f så irriterende. Ja jeg mente en mappe, men det ser mer ut som to apps i en app. Jeg mente siamesiske tvillinger, men det ser ut som en schizofren person. Endret 29. mai 2014 av BlueEAGLE 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Fikk det til selv uten hjelp, men f så irriterende. Ja jeg mente en mappe, men det ser mer ut som to apps i en app. Jeg mente siamesiske tvillinger, men det ser ut som en schizofren person. Ehh javel? En siamesisk tvilling ligner ikke av utseende til en schizofren person.... Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 ...og to apps i en mappe likner ikke på to apps i en app. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 I dag lærte jeg at launcher icon = app. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) ...og to apps i en mappe likner ikke på to apps i en app. Ok jeg snakker nå om rutene på Iphone da, såkalte apps. Selvom det kalles en mappe, så ser det for satan ut som to apper i en app. Men sef er det en MAPPE da. Nå er uansett issuet löst. En MAPPE på Windows ser derimot ut som en MAPPE, men om du setter apper sammen i iphone så får du en MAPPE som ser ut som to sammenslåtte APPER og den MAPPEN får navnet VERKTÖY. Endret 30. mai 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Til slutt en liten observasjon: Jeg har aldri hørt en Androide-bruker kalle en mappe for en app … 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 30. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Der har du det... For på Androider ser en mappe ut som en mappe.. Sef vet jeg at det egentlig er mappe på iphones også, det var baren en måte å si det på da. Dessuten ser det jo ut som to apps i en app. Endret 30. mai 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg