bjavaa Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei. Har store planar om å kjøpe ny forsterker etter kvart, og trenger litt tips om kva som er bra der ute i prisklasse ca. 5000,-. Har så langt sett mest på Rotel RA-11 og Yamaha R-N500, og syns disse ser ut som gode alternativer, då eg er nødt til å ha nokre digitale innganger på forsterkeren. Har nokre gamle Sansui-høgtalarar med ukjente specs, kan ikkje finne noko på dei, verken på kabinettet eller Google, men dei høyres ikkje spesielt tungdrevne ut. Takker Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 (endret) Andre alternativer kan blant annet være Marantz PM6005, NAD D3020 og Micromega Myamp: http://thestateofsound.net/2014/05/18/micromega-myamp-the-little-amp-that-could/. Er selv på utkikk etter en forsterker med innebygd DAC i denne prisklassen. Dessverre så ser det ut som om hifi / midfi-bransjen ikke har våknet opp til den "heldigitale" musikkhverdagen til folk flest. Forsterkere har fortsatt navn som "Tape" på inngangene så jeg sitter fortsatt litt på gjerdet. Er spesielt interessert i klasse D forsterkere som er veldig effektive og kan bygges små. NAD3020 hadde vært klart kjøp fra min side hvis den ikke hadde blankt plastikk-kabinett og berøringsknapper. Endret 14. juni 2014 av mandela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå