sjarken Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Har lastet ned en exe.fil fra nettet, men det skjer ikke noe når jeg dobbelklikker på den.... Hva er galt?? Lenke til kommentar
Destro Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva slaks program exe fil er det da? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 [*] Hvilken fil er det - hvilket program ? [*] Hvor lastet du ned fra ? [*] Prøv å last ned på nytt Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og hva er relevansen til lagringsmedier? Lenke til kommentar
ledigbrukernavn Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Og hva er relevansen til lagringsmedier? Filen ligger på et lagringsmedium. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Selvfølgelig. Dumme meg. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Det er et Pinnacleprogram, som jeg har lastet ned fra (liker ikke å si det) Kazaa. Den har ikke et ordentlig programikon, men et dos-programikon ( sånn svart med en blå ring rundt). Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Beklager at den ble liggende på feil tråd, men kom ikke på noen annan plassering i farten..... Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Kan den være pakket på en spesiell måte, har prøvd både med Winrar og Winzip.. Lenke til kommentar
Dazem Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Tror nok du har fått inn en trojan alså!!! Det høres sånn ut iallefall!! Frem med Antivirus og sett fila i karantene eller slett den og fjern det fra registeret. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Hehe - en *.exe-fil som er lastet ned fra Kazaa MÅ jo bare være virus eller trojaner. Somsagt - slett og kjør virus-scan! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå