Magnus L Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Hei! Jeg har en pc jeg bygget for noen mnd tilbake til overs, og vurderer å kvitte meg med den. Lurer litt på hva dere mener jeg kan få for den/hva som er fornuftig pris å annonsere? Specs er som følger: HK: Asus P8H61-I LX R2.0 (m-itx) (nytt) CPU: Celeron G1620 m/stock-kjøler (ny) Minne: 2*2GB 1066 cl9 husker ikke merke, men mainstream Kabinett: Ace Polly rødt (m-itx) (nytt) PSU: 200W fra Shuttle Xpc Disk: 300GB WD Caviar Dvd-brenner av et eller annet slag Noen tanker? Mvh Magnus. Endret 28. mai 2014 av Magnus L Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Ingen som vet hva den kan være verdt? Trenger ikke noe veldig nøyaktig, bare et anslag/en prisklasse Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg ville ikke betalt mer en 700kr. Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde håpet på noe mer sånn som 1,2-1,5k, men takker for deres 2 cents, folkens Får prøve med 1k og se om noen biter på, da Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde håpet på noe mer sånn som 1,2-1,5k, men takker for deres 2 cents, folkens Får prøve med 1k og se om noen biter på, da Hadde det vært en i3 eller SSD, Så har prisen vært høyere, men prøv deg på 1100kr, Så kan de heller prute 1 Lenke til kommentar
Magnus L Skrevet 1. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2014 Jeg hadde håpet på noe mer sånn som 1,2-1,5k, men takker for deres 2 cents, folkens Får prøve med 1k og se om noen biter på, da Hadde det vært en i3 eller SSD, Så har prisen vært høyere, men prøv deg på 1100kr, Så kan de heller prute Takker for gode tips Mulig jeg slenger inn en 500 eller 750gb disk for å få den litt mer attraktiv, da jeg har endel disker liggende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå