Geir D Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 Takk for nyttige tilbakemeldinger! Jeg må vel innrømme at jeg vurderte å stå over i går, men håper at det klaffer bedre i dag. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Jeg ville nok også valgt det litt rufsete insektet som gårsdagens bilde, fin komposisjon. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 4. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Det ble ikke så mange insektbilder i dag heller, men da får det være til en annen dag. Da poster jeg i steden en ganske ren prestekrage: Junifest 2014 Bilde 4 - dag 4 Prestekrage by aspirant_101, on Flickr 100mm fast, ISO 100, F/13, 1/125s, SpeedLite 430 EXII Endret 7. juni 2014 av aspirant Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Fin prestekrage. God blomstermakro. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Perfekt prestekrage. Det gule danner et dekorativt mønster i seg selv. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Lekker prestekrage, ikke noe dårlig substitutt for et insekt, jeg liker den mørke bakgrunnen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Fin begynnelse - vakkert Dag 1-bilde Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Takk for fine tilbakemeldinger alle sammen. Må melde pass i dag. Har en ørebetennelse som har tatt seg opp i dag. Fått antibiotika, og håper jeg får til å ta noe i morgen... Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 syns prestekragen var fin. Kunne kanskje ønsket at midten var helt i fokus, det er det jeg syns er mest severdig på disse blomstene Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Takk for fin tilbakemelding Per Yngve. Det skulle jeg også ønske, men dette var det beste av alle i går, og egentlig ville jeg ha noe slikt som ditt vepsebilde eller et annet insekt som så bra ut. Det endte dessverre med andrevalg. Skal prøve å få et bedre bilde, gjerne med litt vann/dugg etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Dugg, eller rett etter regn, er veldig fint på blomster. Det er bare å orke å gå ut, så får man kanskje noe. Jeg angrer egentlig litt på temaet mitt. Skulle heller tatt "på langt hold".. elsker telefoto. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Fin prestekrage ja, rent og pent bilde med god skarphet på kronbladene. Kunne kanskje vært ørlite lysere? Selektivt på blomsten altså, passer fint med mørk bakgrunn her. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Trodde jeg skulle få avslutte ørebetennelsen i dag siden det rant ut i natt, men jeg må dessverre konstatere at det har bygget seg opp et nytt høytrykk i indre strøk. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Stakkars deg, ørebetennelse er ikke godt! God bedring. Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Som så mange før meg, den prestekragen var flott. Likte også highkey bildet på dag1 godt. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Takk for trøstende og hyggelige tilbakemeldinger. Er ikke helt frisk i dag heller, selv om det rant ut mer på puta i natt så er det fortsatt tett og trykker fra innsiden. Det er dog mindre vondt i dag, og jeg våget meg en liten tur ut. Siden vi feirer unionsoppløsningen i dag har jeg følgende bidrag: Junifest 2014 Bilde 5 - dag 7 Union-Dissolved by aspirant_101, on Flickr Exif: 100mm - ISO 100 - 1/500s - F/8 Endret 7. juni 2014 av aspirant 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Syns du fikk fanget flagget i en pefekt stilling. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Takk for kommentar, Per Yngve Det ble så som så med resultatet av dagens bilder. Jeg tok med familien på en åpen dag på Holt gård i Re. Hadde håpet at et av bildene jeg tok av påfugl ble bra, men den gang ei. I steden satser jeg på et feelgood-bilde. Junifest 2014 Bilde 6 - dag 8 ShareJoy by aspirant_101, on Flickr Exif: 100mm, ISO 100, 1/125s, F/2.8 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Flagget ble fint og er enig i at kyllingen er et skikkelig gladbilde. Fokus er perfekt og du har riktig valg av dybdeskarphet. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Bildet av flagget var flott komponert, og fargene var fine. Kyllingen var vel så søt som noen påfugl, fint med barnehender som holder så forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå