Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Den harde kjerne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, Roar Kneppen. Om det er maten eller fuglene du sikter til, er jeg usikker på, men blåmeiser er både tøffe og modige, og synes å ha langt mer sjøltillit enn hva man ville forvente ut fra størrelsen ! Det ser ut som om de har det godt på balkongen din Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, Roar Kneppen. Om det er maten eller fuglene du sikter til, er jeg usikker på, men blåmeiser er både tøffe og modige, og synes å ha langt mer sjøltillit enn hva man ville forvente ut fra størrelsen ! Det ser ut som om de har det godt på balkongen din Vennlig hilsen Albert. Jo, kjøttmeisene var den harde kjerne i fjor. Har en mistanke om at det kanskje var ungene som fulgte foreldrene da de ble store nok. I år er foreløpig gråspurvene i flertall selv om her er både kjøttmeis, blåmeis, pilfink og bokfink. Roar Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Roar Her ser det da ut til at du har full oversikt på balkongen. Herlig bilde dette, av tre sultne Gleder meg til å se flere av dine besøkende, etter at du har funnet fram kamera :D Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei, Roar Kneppen. Om det er maten eller fuglene du sikter til, er jeg usikker på, men blåmeiser er både tøffe og modige, og synes å ha langt mer sjøltillit enn hva man ville forvente ut fra størrelsen ! Det ser ut som om de har det godt på balkongen din Vennlig hilsen Albert. Jo, kjøttmeisene var den harde kjerne i fjor. Har en mistanke om at det kanskje var ungene som fulgte foreldrene da de ble store nok.I år er foreløpig gråspurvene i flertall selv om her er både kjøttmeis, blåmeis, pilfink og bokfink. Roar Hei igjen, Roar Kneppen. Jeg skal fra nå av forsøke å unngå å skrive kommentarer før jeg får opp øynene om morran', - det som så ut som blåmeis i morges, sees nå klart og tydelig som kjøttmeis ! Det var foreløpig siste gangen jeg dummet meg ut, men i morgen er det en ny dag med nye muligheter ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg