sicios Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 http://www.dagbladet.no/2014/05/26/nyheter/utenriks/ukraina/odessa/33464762/ Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 er og enig i geir Mene, denne siden jeg er på, var helt LATTERLIG dyr! heelt sykt dyrt faktisk. prøvd å sakt til dem at de må kontakte meg på skype eller noe annet, men de sier de blir blokert hvis jeg skriver skype brukeren :S er jo bare å søke på navne mitt på skype så finner de meg, usikker på hva probleme er der... er en jeg prater med nå, som jeg gjerne skulle ha pratet mere med, men når det ksoter 120kr for 1 brev, så kan jeg ikke fortsette på denne siden.. : p Høres ut som de du skriver brev med, er ansatt på denne siden, og skriver masse brev til masse forskjellige mannfolk. Bildene er mest sannsynlig fake, navn og profil er mest sannsynlig fake, deres genuine interesse i deg er mest sannsynlig fake. Sorry å måtte si det. Ja er samme tanke som jeg sitter med, men er jo sykt mange som har skrevet til meg, alle kan da ikke være falske, tenker at det kan være samme person på alle disse kontoene, eller nesten alle. siden det første brevet er gratis så skriver jeg at hvis de har seriøst løst på kontakt så får de tak i meg på skype : p Lenke til kommentar
Parallellakseteoremet Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Prøv å søke på "navnet på siden + scam" på google. Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 skal prøve, har prvd å funnet noe på google tidligere, me la ikke til scam da Jeg ringte websiden nå for å høre hva de hadde å si, de sier så klart alle jentene er ekte og vertifiserte. hun sier og at hvis man prøver å skrive kontakt informasjon så blir det fjernet fra brevet! og etter man har betalt for 15 brev, daaa kan man sende kontakt informasjon!! det er over 1700kr for å få kontakt informasjonen. SYYYKT Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Styr unna. Dette høres sketchy ut. Endret 28. mai 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 jaa, jeg avsluttet denne siden.. : p Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nakenprat har masse sluts du kan penetrere 1 Lenke til kommentar
toth Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 skal prøve, har prvd å funnet noe på google tidligere, me la ikke til scam da Jeg ringte websiden nå for å høre hva de hadde å si, de sier så klart alle jentene er ekte og vertifiserte. hun sier og at hvis man prøver å skrive kontakt informasjon så blir det fjernet fra brevet! og etter man har betalt for 15 brev, daaa kan man sende kontakt informasjon!! det er over 1700kr for å få kontakt informasjonen. SYYYKT Med mindre de faktisk _leser_ alle brevene, som ville være en grov overtramp, er det jo enkelt å omgå de filtrene: "kontakt meg på $kyp, jeg heter *Joa*ki*m##9#0 - fjern alle stjerner og firkanter". Lenke til kommentar
Formula90 Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Nakenprat har masse sluts du kan penetrere Hvis det var det jeg var ute så veit av bedre plasser en nakenprat skal prøve, har prvd å funnet noe på google tidligere, me la ikke til scam da Jeg ringte websiden nå for å høre hva de hadde å si, de sier så klart alle jentene er ekte og vertifiserte. hun sier og at hvis man prøver å skrive kontakt informasjon så blir det fjernet fra brevet! og etter man har betalt for 15 brev, daaa kan man sende kontakt informasjon!! det er over 1700kr for å få kontakt informasjonen. SYYYKT Med mindre de faktisk _leser_ alle brevene, som ville være en grov overtramp, er det jo enkelt å omgå de filtrene: "kontakt meg på $kyp, jeg heter *Joa*ki*m##9#0 - fjern alle stjerner og firkanter". Ja er noe sånt jeg har prøvd. får se om de tar kontakt der.. : p Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Bedre? Send meg på pm eller post her plx Lenke til kommentar
varanger Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 er og enig i geir Mene, denne siden jeg er på, var helt LATTERLIG dyr! heelt sykt dyrt faktisk. prøvd å sakt til dem at de må kontakte meg på skype eller noe annet, men de sier de blir blokert hvis jeg skriver skype brukeren :S er jo bare å søke på navne mitt på skype så finner de meg, usikker på hva probleme er der... er en jeg prater med nå, som jeg gjerne skulle ha pratet mere med, men når det ksoter 120kr for 1 brev, så kan jeg ikke fortsette på denne siden.. : p Høres ut som de du skriver brev med, er ansatt på denne siden, og skriver masse brev til masse forskjellige mannfolk. Bildene er mest sannsynlig fake, navn og profil er mest sannsynlig fake, deres genuine interesse i deg er mest sannsynlig fake. Sorry å måtte si det. Ja er samme tanke som jeg sitter med, men er jo sykt mange som har skrevet til meg, alle kan da ikke være falske, tenker at det kan være samme person på alle disse kontoene, eller nesten alle. siden det første brevet er gratis så skriver jeg at hvis de har seriøst løst på kontakt så får de tak i meg på skype : Bedre? Send meg på pm eller post her plx vet ikke ikke datingside du benytter men du blir scammet det er rødt flagg når du må betale per brev rødt flagg når de ikke vil utveksle kontaktdata rødt flagg når noen ber deg sende penger det er bøttevis med datingsider---de fleste er scam--det er business-går ut på å få ut penger bilder av pene damer er lite pålitelig-ofte falske eller tatt for 20 år siden særeie er obligatorisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå