Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Date utenlandske jenter? datingsider

Anbefalte innlegg

Jeg så en artikkel på dagbladet om en ung ukrainsk jente som prøvde å få seg en utenlandsk mann. etter å hasett dette, og lest dette så registrerte jeg meg på en dating side i utlande. og etter 24 timer hadde jeg fått over 15 brev fra 15 forskjellige jenter!

Jeg syntes dette virket veldig rart, men det de skreiv var veldig fint, de kommenterte om bildene mine, og om norge osv.

alle disse jentene så og ut som fotomodeller! det syntes jeg gjorde det enda rarere. skulle tro at disse jentene kunne finne kjærligheten uten bruk av elektronisk hjelpemiddel?

jeg snakket med en av de utenlanske arbeiderene om dette.

Han sier at det er trolig sant det de skriver, og bildene de har. Han sier at ukraina er et fattig land, så jentene har veldig lyst å komme seg ut derifra, og inn til et rikere land som norge. han sier og at ukrainske jenter er ikke like overfladiske som vi norsker er. dette er 10er jenter hvis jeg kan si det, mens jeg er en tynn ung mann med briller.. :p

Kommentarer om dette? og hvor seriøs er disse jentene? Har skrevet brev med flere av disse nå, og er ganske arti og prata med dem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så lenge du ikke blir bedt om å sende noen av dem penger, tipper også jeg at de er seriøse. Men så klart så burde du passe deg litt ettersom du bare har kontakt med dem på nettet :) Men om du over tid finner en du har veldig god kontakt med seg jeg ikke problemet med å møte henne og se hva som skjer.

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hva du er ute etter. Generelt om disse sidene, så er det nok slik at de fleste jentene smører mer eller mindre tjukt på med det de tror du vil høre. Dette er neppe den beste måten å starte et normalt, sunt og genuint forhold på. Det er ikke dermed sagt at det ikke vil fungere - kun at det antakelig er bedre å lete andre steder. Om du er ute etter ei penest mulig dame/trophy wife, så er det et perfekt sted.

Lenke til kommentar

Motivet deres er et bedre liv i et bedre land - i så måte lyver de ikke nødvendigvis når de sier du er drømmemannen - om du er mannen som kan få dem til Norge og forsørge dem, så er du faktisk drømmemannen. Det KAN også hende de blir så taknemmelig at de faktisk blir glad i eller elsker deg for det, men det er null garantier for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Høres jo ganske fint ut spør du meg, men det er ofte noen lurendreiere med i bildet også. Tror ikke jeg ville begitt meg ut på noe slikt, kanskje om jeg var 35 år og kontinuerlig singel. Uten dameerfaring.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Svindelen - om det er noen - unngås lettest ved å følge følgende regel: Ikke send dem penger før de kommer til landet. Ikke til flybiletten, ikke til å "bestikke ukrainske tjenestemenn", ikke til "farmors plutselige sykehusinnleggelse".

Og husk at når ukrainske (thailandske, ...) jenter har bodd i Norge noen år så blir de norske, også i væremåte og forventninger. De vil ha utdannelse, egen jobb, og så videre. Og det må de få lov til, om forholdet skal vare etter det.

Ellers: Ikke rush det. La forholdet utvikle seg online over tid. Dra gjerne på besøk til hverandre. (Kanskje møtes på halvveien, i Praha, Warzava eller Berlin, for å se om kjemien stemmer på nært hold også?)

Og som toth sier: Ditt norske statsborgerskap er en del av tiltrekningen. Og det er helt greit. Men husk at etter noen år får de oppholdstillatelse i alle fall, det er din jobb å gjøre forholdet så trivelig for damen at hun fortsatt vil være sammen med deg da.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Er enig i det Geir sier. Jeg vet om minst to tilfeller der noen har hentet importdame som de trodde de kunne herse rundt med og ha makt over. De ble brukt til puledukker og vaskekoner helt til dagen kom der papirene var i orden. Da stakk de på dagen og begynte å lete etter skikkelige mannfolk istedet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

er og enig i geir ;)

Mene, denne siden jeg er på, var helt LATTERLIG dyr! heelt sykt dyrt faktisk. prøvd å sakt til dem at de må kontakte meg på skype eller noe annet, men de sier de blir blokert hvis jeg skriver skype brukeren :S er jo bare å søke på navne mitt på skype så finner de meg, usikker på hva probleme er der...

er en jeg prater med nå, som jeg gjerne skulle ha pratet mere med, men når det ksoter 120kr for 1 brev, så kan jeg ikke fortsette på denne siden.. : p

Lenke til kommentar

Det er viktig å ha kontroll på hva man vil, mange utenlandske kvinner har kvaliteter du skal lete lenge etter i norske kvinner. Så det er definitvt fordeler ved å søke etter partnere på ett internasjonalt nivå.

Men ønsker du en kvinne du kan utnytte kan du jo gå ut i fra at hun utnytter deg tilbake.

Ønsker man å bygge opp ett stabilt forhold er det nok ingen vei utenom å gjøre det harde arbeidet.

Ett greit webkamera har de råd til i selv fattige land, og skype er gratis. Benytt muligheten teknologi gir oss til å sortere ut de useriøse. Nettsider kan være kjekke til å få førstekontakt, men ikke la de bli mellommann, nettsiden burde ikke brukes som mer enn en telefonkatalog.

Lenke til kommentar

Mene, denne siden jeg er på, var helt LATTERLIG dyr! heelt sykt dyrt faktisk. prøvd å sakt til dem at de må kontakte meg på skype eller noe annet, men de sier de blir blokert hvis jeg skriver skype brukeren :S er jo bare å søke på navne mitt på skype så finner de meg, usikker på hva probleme er der...

er en jeg prater med nå, som jeg gjerne skulle ha pratet mere med, men når det ksoter 120kr for 1 brev, så kan jeg ikke fortsette på denne siden.. : p

Vil de ikke skype så har det gjerne en god grunn: Det er ikke de som skriver til deg. En pen slant av de 120 kronene går til en eller annen fyr eller dame som gjør jobben den for dem. Selv snakker de ofte ikke engelsk. På en skype video samtale (med lyd!) ville du se om hun faktisk og fortsatt ser ut som på bildene i profilen hennes og om hun er den som skriver brevene.

Jeg ville nok følt at valget stod mellom skype og goodbye hvis jeg var deg. Husk hva jeg sa: Ikke send dem penger før de kommer til landet. Ikke engang 120 kroner...

Geir :)

Lenke til kommentar

er og enig i geir ;)

Høres ut som de du skriver brev med, er ansatt på denne siden, og skriver masse brev til masse forskjellige mannfolk. Bildene er mest sannsynlig fake, navn og profil er mest sannsynlig fake, deres genuine interesse i deg er mest sannsynlig fake. Sorry å måtte si det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...