jetstacker Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Da har jeg bestilt meg tur til Tyskland i september for å dra på Photokina 2014. Selvfølgelig prøve å gjøre andre ting også, og ta masse bilder. Lurte på om noen hadde noen gang vært på Photokina og om det holder med 1 dags pass eller om det kan være greit med kanskje 2 dagers pass? Regner med at det er nok å se, men kan mulig være at man blir litt mettet etter en hel da.Håpet noen hadde noen erfaringer å dele hvis de har vært der. Eventuelt andre fotorelaterte tips for Köln som fine motiver og bruktbutikker med fotoutstyr? Endret 28. mai 2014 av jetstacker Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) slett, feil tråd... Endret 28. mai 2014 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Spørsmålet er vel heller om holder med 2 dagers pass. De er store, slike messer, og jeg har liten tro på at du får med deg alt på en dag. Lenke til kommentar
jetstacker Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Spørsmålet er vel heller om holder med 2 dagers pass. De er store, slike messer, og jeg har liten tro på at du får med deg alt på en dag. Bestilte et 2 dagers pass. Så får jeg se det jeg klarer og orker. Følte jeg måtte bruke de 2 andre dagene jeg hadde til rådeighet for å se Köln og Düsseldorf, og ikke minst ta en del bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå