jon_gunnar Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Har en Asus X73S bærbar fra januar 2012 som jeg ikke har bruk for lenger. Men spørsmålet er vel om det er bryet verdt å legge den ut. Noen med tanker om hva jeg kan prise denne til? Hovedspesifikasjoner: Skjerm: 17.3” LED skjerm med 1600 x 900 oppløsning. Prosessor: Intel Core i5-2430M prosessor Skjermkort: NVIDIA GeForce GT 540M Minne: 6GB RAM. Lagringskapasitet: 500GB harddisk Optisk enhet: 8X DVD-brenner Annet: HDMI-utgang for tilkobling til TV Integrert webkamera 4 stk. USB-port Trådløst nettverkskort (802.11b/g/n) Bluetooth Minnekortleser (Secure digital/Multi Media Card) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tviler på du får noe særlig over 4000-4500 kr, da både skjermen er smule utdatert og resten av maskinen. Nå vet jeg ikke hvor god batterilevetid denne har nå, men vil nok anta batteriet begynner å flate ut etter 2 år. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Tviler på du får noe særlig over 4000-4500 kr, da både skjermen er smule utdatert og resten av maskinen. Nå vet jeg ikke hvor god batterilevetid denne har nå, men vil nok anta batteriet begynner å flate ut etter 2 år. Nei, jeg regner ikke med noe stort salg. Har i all hovedsak kjørt maskinen på net strøm, menbatteriet er nok ikke det beste lenger. Helt grei i bruk,men den er ganske enkelt for stor for meg. Takk for tips. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Maks 3k spør du meg. Du får en langt bedre pc til 5k nå for tiden. Komplett har en med i5 og 840m for 5k med win8.1. Lenke til kommentar
Fratell Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg hadde en nesten tilsvarende laptop. Hadde ikke gitt mer enn 1000-1500 kr. Brukte laptoper er ikke noe som selger godt, spesielt når dem er flere år gammel og batteriet blir veldig dårlig etter 2-3 år. Tanken på at andre mennesker har sittet å cummet over laptop-skjermen er ikke noe som tiltrekker meg hvertfall. Kjøper heller ny laptop.. Men det er min personlige mening iallefall. Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 29. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg hadde en nesten tilsvarende laptop. Hadde ikke gitt mer enn 1000-1500 kr. Brukte laptoper er ikke noe som selger godt, spesielt når dem er flere år gammel og batteriet blir veldig dårlig etter 2-3 år. Tanken på at andre mennesker har sittet å cummet over laptop-skjermen er ikke noe som tiltrekker meg hvertfall. Kjøper heller ny laptop.. Men det er min personlige mening iallefall. Mitt bruksmønster differensier tydeligvis skarpt fra ditt. Men vi er alle forskjellige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå