VargAamo Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Men den særeste maskinvaren er ikke å se.Google åpner butikken i Norge Lenke til kommentar
Sondre K Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Ser fram til et større utvalg av enheter i framtiden, da Google har en rekke interessante produkter. Det er derimot svært skuffende om Google ikke klarer å slå, eller matche, prisene til andre nettbutikker. 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg ignoreme Skrevet 28. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 28. mai 2014 Hva med å få en kommentar fra Google direkte når det gjelder dette med priser? Det er undersøkende journalistikk, og noe som bør følge med ekstra abonnementet deres. 17 Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nå tror jeg noen har dødd over der. Den gamle generasjonen må ha dødd ut for å gi klarsignal til dette. Jeg er takknemlig over at de endelig vil ha de skitne norske pengene mine. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hva med å få en kommentar fra Google direkte når det gjelder dette med priser? Få en kommentar fra Google? De kan jo sende inn en søknad ... og se om de får svar. Eventuelt saksøke dem. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Prisene er jo ganske høye i forhold til USA prisene, selv hvis du plusser på moms. 32GB versjonen koster vel ca 2600 kr direkte oversatt fra USA prisene + moms. Rundt 800 kr mer da, kan vel ikke akkurat skylde på vekslingskursen da. For å ikke snakke om at du får det billigere på netsjappene i Norge. Fint at de har åpnet butikk i Norge tho, er jo et helvete å få i tak i Google produkter utenom gråimport fra multicom eller importere selv. Endret 28. mai 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
Slither Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Ser ikke det store sjokket på prisene? Prøv å se på prisene på iPhone direkte fra Apple, akkurat det samme der (631,- dyrere enn billigste på prisguiden for 16GB, 1050,- dyrere på 64GB versionen) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå