newman221 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Jeg har behov for nye skjermer til kontoret. Primærbruk er Word, Excel og vanlig mail. Jeg er gla i 1920x1200, men 1920x1080 fungerer det også. Jeg ser en fordel i HDMI og Display Port, men kan alltids overleve med adapter/overgang. Kontoret har ganske diskret belysning, så gjenskinn på skjerm vil ikke være noe særlig problem. Men igjen, matt overflate er best Noen forslag til noen billige skjermer der ute? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Her kan du nok velge, hva du vil, men vil anbefale E-IPS istedenfor LED siden de skjermene gir mere riktig farger en del tilfeller. Eller går det ann å stille fargene på led paneler også. LG IPS231P/ 23" 1080p, LEDE-IPS, 5ms, HAS, MM, Pivot, DVI DELL TFT 24" U2412M 1920x1200IPS, DVI-D Husk at med displayport vil rask øke prisen med 500 kr, med mindre man skal ha 3d eller 4k skjerm er det bortkastet. Da både DVI single link eller HDMI gir det samme for billigere penge, eneste HDMI skjermer kan være litt problematiske å få bilde på enkelte billige skjermer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Bumper denne litt jeg. Ingen andre forslag til akseptable skjermer til kontorbruk? Farger trenger ikke være nøyaktige, det er hovedsakelig tekst som skal vises. Har kun HDMI ut fra bærbar som skal kobles til, så det er en fordel om skjerm har det. Hvordan er det med Apple sine Mac Pro? Er det Display Port på dem? Har en kollega som har en slik, og det må vel isåfall løses med adapter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå