ProphetSe7en Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Tenker få på plass en billig maskin som kan stå på soverommet og streame video fra serveren og netflix. Har sett på denne. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1454525 Men hva trenger jeg i tillegg? Disk, minne og trådløst nettverkskort? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det du nevner, samt trolig strømkabel. NUC-tråden på forumet. Endret 28. mai 2014 av oddeh Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Trådløst nettverkskort skal følge med ettersom jeg leser på newegg. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det er mange modeller, den han linker til trenger alt han nevner! Mini-PC der du velger minne, disk, WiFi, strømkabel og OS etter dine behov! Jeg vil dog anbefale kabel over WiFi! 1 Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Da får jeg se hva trådløst nettverkskort koster opp mot hva det koster å få det med i en av de andre modellene. Kabel er ikke noe alternativt, og trådløst gjør jobben mer enn bra nok på stue-pc, så vil tror det går like greit på soverommet da. Hva jeg kan se så er det kun Celeron utgaven fra Intel som kommer med trådløst nettverk, og det er helt uaktuelt. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Det virker som nuc'en du har valgt støtter både 1.5v og 1.35v minnebrikker. Men de nyere haswell cpu'ene tar kun 1.35v brikker. For å være litt mer "fremtidsrettet", så kan du kjøpe 1.35v minnebrikker. Itilfelle du skulle oppgradere i fremtiden. Endret 28. mai 2014 av samye83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå