Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Kaie ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Å en morgenfugl!! I ensom majestet..skarp og fin og fint plassert i bildeflata:)! Ha en fin dag! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Flott bilde av kaie fin komp og bra kontroll på lyset Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Å en morgenfugl!! I ensom majestet..skarp og fin og fint plassert i bildeflata:)! Ha en fin dag! Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Tusen takk for hyggelig, duggfrisk morgenkommentar, - ha en riktig fin dag, du også, Tove ! .) Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Flott bilde av kaie fin komp og bra kontroll på lyset Albert. Hei, Kai Petter Johansen, Tusen takk for hyggelig, positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 flott bilde av Kaia, skarpt og fint lys. Faktisk ikke den letteste fuglen det heller, syns det er fort gjort at noen områder blir for mørke og kaia kan man ofte se, men de flyr søren meg så fort unna når du har med kamera. Igjen ett godt bilde fra deg Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 flott bilde av Kaia, skarpt og fint lys. Faktisk ikke den letteste fuglen det heller, syns det er fort gjort at noen områder blir for mørke og kaia kan man ofte se, men de flyr søren meg så fort unna når du har med kamera. Igjen ett godt bilde fra deg Albert Hei, Knut S. Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg er helt enig med deg i at kaie (og mørke fugler generelt) kan være vanskelige å fotografere, - lyset betyr mye, men også bildebehandlingen. Jeg laget mange versjoner av dette bildet før detaljer i fjærdrakten var tilfredsstillende ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Skarpt portrett med gode detaljer i fjærdrakta. Kråkefugler er nok klokere enn de fleste har forstått. Men denne var kanskje rett og slett selskapsjuk. Perfekt plassert i flata er'n forresten også. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Skarpt portrett med gode detaljer i fjærdrakta. Kråkefugler er nok klokere enn de fleste har forstått. Men denne var kanskje rett og slett selskapsjuk. Perfekt plassert i flata er'n forresten også. Roar Hei, Roar Kneppen. Tusen takk for hyggelig kommentar, - "selskapssjuk", - det var nok akkurat det den var ! Kråkefugler er kjent for sin intelligens, og det er både morsomt og interessant å studere dem Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en staselig fugl , skarpt med fine farger og fin komposisjon. Det sies at kråkefuglene hører med til de mer intelligente og min mors tante hadde for mange år siden en tam kråke. Jeg fikk oppleve at den landet på skulderen min i jakt på en godbit. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Et fint bilde av kaia Albert Hilsen Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Hei Albert ! Flott bilde av en staselig fugl , skarpt med fine farger og fin komposisjon. Det sies at kråkefuglene hører med til de mer intelligente og min mors tante hadde for mange år siden en tam kråke. Jeg fikk oppleve at den landet på skulderen min i jakt på en godbit. Vennlig hilsen Alec Hei, Alec Ask. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Kråker har fabelaktig hukommelse, og kan huske et menneskelig ansikt i 5-6 år. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Et fint bilde av kaia Albert Hilsen Leif Hei, Leif Olsson. Tusen takk for hyggelig kommentar ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg