Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

flott bilde av Kaia, skarpt og fint lys. Faktisk ikke den letteste fuglen det heller, syns det er fort gjort at noen områder blir for mørke og kaia kan man ofte se, men de flyr søren meg så fort unna når du har med kamera. Igjen ett godt bilde fra deg Albert

Lenke til kommentar

flott bilde av Kaia, skarpt og fint lys. Faktisk ikke den letteste fuglen det heller, syns det er fort gjort at noen områder blir for mørke og kaia kan man ofte se, men de flyr søren meg så fort unna når du har med kamera. Igjen ett godt bilde fra deg Albert

Hei, Knut S.

Tusen takk for hyggelig kommentar, - jeg er helt enig med deg i at kaie (og mørke fugler generelt) kan være vanskelige å fotografere, - lyset betyr mye, men også bildebehandlingen.

Jeg laget mange versjoner av dette bildet før detaljer i fjærdrakten var tilfredsstillende ! :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar

Skarpt portrett med gode detaljer i fjærdrakta.

Kråkefugler er nok klokere enn de fleste har forstått. Men denne var kanskje rett og slett selskapsjuk.

Perfekt plassert i flata er'n forresten også.

Roar

Hei, Roar Kneppen.

Tusen takk for hyggelig kommentar, - "selskapssjuk", - det var nok akkurat det den var ! :)

Kråkefugler er kjent for sin intelligens, og det er både morsomt og interessant å studere dem :)

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Albert !

Flott bilde av en staselig fugl , skarpt med fine farger og fin komposisjon. Det sies at kråkefuglene hører med til de mer intelligente og min mors tante hadde for mange år siden en tam kråke. Jeg fikk oppleve at den landet på skulderen min i jakt på en godbit.

Vennlig hilsen

Alec

Lenke til kommentar

Hei Albert !

Flott bilde av en staselig fugl , skarpt med fine farger og fin komposisjon. Det sies at kråkefuglene hører med til de mer intelligente og min mors tante hadde for mange år siden en tam kråke. Jeg fikk oppleve at den landet på skulderen min i jakt på en godbit.

Vennlig hilsen

Alec

Hei, Alec Ask.

Tusen takk for hyggelig kommentar ! :)

Kråker har fabelaktig hukommelse, og kan huske et menneskelig ansikt i 5-6 år.

Vennlig hilsen

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...