Gå til innhold

Trenger noen gode LAN-Party spill

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg og noen andre gutter har tenkt å ha LAN-party. Lurer på om dere ved om noen spill vi kan spille? Skytespill hadde vært bra, strategi hadde vært greit det og, men helst ikke spill som det tar flere timer å mestre og lære(strategi), men alle kan starte like godt.

De må fylle følgende krav:

• krever IKKE steam og kan overføres til alle pcene, slik at alle kan spille.
  • De må heller ikke bruke altfor stor prossesor kraft, det er snakk om helt vanlige pcer, med normale specs.

Endret av Prospect
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om noen har CoD 2, CoD4 (Den første av Modern Warfare-serien) eller CoD:World At War på DVD kan disse installeres rundt om til alle klientene, og man kan sette opp en av de spillendes maskiner til en dedikert server for LAN. Har gjort det plenty ganger, og det er vanvittig mye morsommere enn mye annet som finnes av FPS i dag, spør du meg.

BF1942 er også en fin sak, med veldig store områder for både infanteri, stridsvogner og fly.

På GOG.com kan du kjøpe Settlers-spillene for rundt $10. Har selv Settlers 3 derfra, og spilt det i LAN. En match kan ta opp mot et par timer som regel.

Om man kan ta til takke med 1v1 kan man sjekke ut Chris Sawyers Locomotion. Det fungerer også veldig bra i LAN, om enn noe langtekkelig siden det spilles i normal hastighet, og ikke full hastighet som kanskje er optimalt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Age of Empires 2 - Hvis du kjenner til det da. Alle i mitt kull kan det.

Unreal Tournament.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...