jic Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Nå er det mulig å kjøpe nexus tlf direkte fra google. https://play.google.com/store/devices Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Wohooo! Etterlengtet!Nå gjenstår bare det viktigste i butikken: Diverse utvalg av GPE Og forsåvidt Chromebook som det ble skrevet om tidligere i dag Endret 27. mai 2014 av KongenLars Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Fint tiltak. Men hvis ikke tilgjengelighet og prisene på produktene blir bra er det lite verdt for min del. Tenker da særlig på GPE og eventuelt Android Silver-telefoner. Endret 30. mai 2014 av Jakoozie Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Det er vel noe av det samme som å kjøpe direkte fra Apple (TIl en viss grad). Nexus 5 og 7 har jo kostet det samme på Google Play siden den var ny, og har holdt prisen. Da hvertfall Nexus 5 kom ut, kostet jo denne ca. 4000,- i Norge, og har gått ned til 2700 i dag. Når det kommer en ny Nexus telefon tipper jeg den vil være billigere å kjøpe direkte fra Google, enn fra andre butikker. Men jeg er som sagt enig i at det trengs GPE telefoner / nettbrett. Hadde butikken vært åpen for 6 mnd siden, OG hatt GPE ville jeg uten tvil valgt G Pad GPE, fremfor vanlig G Pad (Forferdelige LG søpla som ligger å spiser ram ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå