Malmern Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei, prøver å spille BF4 med ett par kompiser,men hver gang jeg prøver å joine de får jeg følgende beskjed:"ERROR Could not communicate with BF4. Please use the Task Manager to close it down."Jeg tar da å åpner oppgavebehandling og stenger BF4.exe og prøver på nytt,samme beskjed.Har prøvd følgende:Høyreklikket på BF4 og valgt "Reparer spill",restartet så pcen uten hell.Avinnstallert og reinnstallert BF4,fortsatt ingen hell.PC spesifikasjoner:8 GB ramHD7970i5 3570kWin 7Alle drivere er oppdaterte,har prøvd Chrome, Firefox, Opera og tilslutt IE,ingen forandring. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Forsøkt å slette cache i nettleseren? Logge helt ut av Origin, og battlelog FØR du slettet cache? Starte stand alone campaign 1 gang først slik at filene mapper seg opp? Så forsøke? Endret 27. mai 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
kremt Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Dette skjer hele tiden med meg, venter bare litt så fortsetter det av seg selv. Eller at man må trykke på BF ikonet på startlinjen for å komme innpå. Skjer det noe hvis du lar det stå da? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Edit: Problemet er løst,måtte bare skru av Avast! skjoldet,så var det rett inn.... Forsøkt å slette cache i nettleseren? Logge helt ut av Origin, og battlelog FØR du slettet cache? Starte stand alone campaign 1 gang først slik at filene mapper seg opp? Så forsøke? Prøvde det nå med CCleaner,fjerna både cache og cookies i alle nettlesere,pluss temp filer i windows,stengte nettleseren og Origin før jeg kjørte rensing,spillte BF4 for 3 uker sia,så regner med at mapsa er i orden. Dette skjer hele tiden med meg, venter bare litt så fortsetter det av seg selv. Eller at man må trykke på BF ikonet på startlinjen for å komme innpå. Skjer det noe hvis du lar det stå da? Har prøvd å la det stå i 10 min,regner med at det er nok,ikonet kom heller aldri opp. Endret 27. mai 2014 av Malmern Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 så regner med at mapsa er i orden. Er ikke det jeg meiner at filene mapper seg opp...... Whatever. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 så regner med at mapsa er i orden. Er ikke det jeg meiner at filene mapper seg opp...... Whatever. Tenkte du ikke på at mapsa var pakka opp, var ihvertfall det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå