Mjolnir Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Prøver igjen, da med TST-standarisert tittel. Er det noen her som har gode eller vonde erfaringer med Hercules sitt 3D Prophet 9600 kort? Jeg ser at Elkjøp har et tilbud på dette nu og det passer bra i forhold til det økonomiske. Lenke til kommentar
johna Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ville heller ventet litt og kjøpt et 9600XT når de kommer i webshopper.. Det partiet til elkjøp de har fått inn er ikke billigst, men bra til elkjip å være. Men så blir det jo liggende i 2år på samme pris til noen idioter har kjøpt det, eller de ansatte har "abdisert" dem.. Lenke til kommentar
Mjolnir Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hehe joa, men .. vil webshopen bli billigere hvis du legger til frakt og slikt. Og hva er den store forskjellen 9600 256 og 9600 xt? Dessuten har jeg ikke lyst til å bruke spesielt mer enn 1300 kr på et grafikk kort nå. Kan noen gfx guruer gi meg litt mer innsikt i hva slags kort dette er og hva jeg kan forvente i form av prestasjon og grafikk? Lenke til kommentar
johna Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vil du ikke bruke mer enn 1300, holder det lenge med et 9600se til ca1100kr ja. Ikke så stor forskjell.. uansett er det mye ytelse for penga gutt.. Tenk på oss fra voodoo tia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå