VivaNorge Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg har selvsagt googlet ett par timers tid, men står fremdeles fast. Mailene er importert fra Outlook Express. Tilsynelatende ser det ut som problemet er når det står Æ, Ø og Å i emnefeltet. Noen ganger går det greit, mens det andre ganger igjen altså blir feil. Jeg bruker eldre mail ganske mye, slik at det blir litt rotete med at det står "Foreldremøte pÃ¥ all-idretten". Problemet er såpass stort at hvis jeg ikke klarer og løse det så vurderer jeg og bruke Mozilla Thunderbird isteden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det virker som det er noe med tegnsettet. I følge denne siden trenger du oppdateringen MS04-018 for Outlook Express Lenke til kommentar
VivaNorge Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Takker for svaret. Men nå er mailene allerede importert. Det var en jobb som ikke var så veldig enkel og var tom. på telefonen med Microsoft i 1 1/2 time uten at de klarte og løse problemet. Slik at og gjøre dette engang til er ikke aktuelt. Jeg bruker forøvrig Outlook 2013 pr. idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå