Øystein.F. Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Resident Evil-skaparens team treng hakket meir tid for å finpusse blodbadet.Skrekkspelet The Evil Within er utsett Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg liker denne trenden! 3 Lenke til kommentar
Pistasjmustasj Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg liker denne trenden! Hehe, men det er jo bedre at utviklere bruker tid får å gjøre spillet ferdig enn å slitte et spill som ikke er helt ferdig, det er jo uansett nok av spill å velge mellom Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 for alle som er interessert i å se litt av spillet Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Virket posten min ironisk eller sarkastisk? jeg mente det faktisk helt genuint at jeg elsker trenden, spill skal poleres til de er ferdige. 3 Lenke til kommentar
Pistasjmustasj Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Virket posten min ironisk eller sarkastisk? jeg mente det faktisk helt genuint at jeg elsker trenden, spill skal poleres til de er ferdige. Da missforstod jeg visst, da er vi enige! Lenke til kommentar
4ever2an Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Misforstod sjæl xD. Liker trenden, men trodde Dore123m referete til trenden at spill blir utsatt i det siste. For å kommenetere på det, vil heller at et spill får releasedato som er lengre unna isteden for at den blir utsatt hele tida. Så kan jeg heller bli positivt overrasket hvis et spill blir ferdig tidligere og defor får en lansering tidligere enn forventet. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Positivt at de utsetter spillet for å finpusse på forskjellige ting. Men dårlig trend at de utsetter spillet etter de har annonsert lanseringsdato. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Kommer nok en day 1 patch likevel skal dere se Nei men seriøst, dette er ett spill jeg ser frem til og skal ærlig inrømme at jeg ikke helt visste når det i utgangspunktet skulle komme. Så dette tar jeg heller ikke så tungt, tvert i mot. Oktober er ikke så langt bort, og også en fin tid for slike spill. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Helt greit dette, passer bedere med dette spillet på sene høstkvelder. Muligens det spillet jeg ser mest frem til av alle i år. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Jeg liker denne trenden! Hehe, men det er jo bedre at utviklere bruker tid får å gjøre spillet ferdig enn å slitte et spill som ikke er helt ferdig, det er jo uansett nok av spill å velge mellom Men er det valgene vi sitter med? Er det sånn at utsatt spill er bedre i snitt? Ofte blir spill med lange utsettelser skuffelser. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå