TomTucker Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei. Kjøpt meg bil. Servo lekker, å det er ikke noe trykk, derav fungerer ikke servo. Nå har jeg hatt bil uten servo i nærmere 2år, å bryr meg pent lite. Noen forslag til om jeg evnt bare kan la den gå tom, å fortsette å kjøre? Koster rundt en 1500 for en ny, pluss jobb, å jeg syns ikke bilen er verdt det. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Kjører du tom servoen vil servopumpa ta skade og til slutt bli ødelagt. Styringen vil være tyngre enn på tilsvarende bil uten servostyring og styringen vil ha en unormal dødgang. Bilen vil ikke være i forskriftsmessig stand og bør derfor ikke brukes. Lenke til kommentar
TomTucker Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Kjører du tom servoen vil servopumpa ta skade og til slutt bli ødelagt. Styringen vil være tyngre enn på tilsvarende bil uten servostyring og styringen vil ha en unormal dødgang. Bilen vil ikke være i forskriftsmessig stand og bør derfor ikke brukes. Servoen fungerer ikke pr dagsdato, å jeg har en bil uten servo i utgangspunktet. Bil med ødelagt servo er tyngre, Jeg får vel bare bytte den vel. Kan jo være tannstang å eller servopumpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå