Pakistaner Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei. La meg forklare kort så får dere stille spm... jeg tok med meg min 250 ccm3 KTM 2-takt til sentrum en tur i dag. så kjørte jeg litt hardt og hadde hvertfall 80 over gangfelta og der stod purken, så kom de etter i Mercedes vito. Jeg hadde også kjørte en del på bakhjulet på riksveien og i sentrum... Jeg kjørte inn i skogen og kom meg unna, så kjørte jeg hjem. Jeg bor på en slags avsides gård. Så ser alle som kommer opp hit. Motocrossen stod i låven og jeg stod på kjøkkenet da jeg en time etter jeg parkerte så en politibil komme oppover. Da løp jeg ut bakveien og gjemte meg.. Politiet stod utenfor og gikk rundt huset i rundt 20 minutter før de reiste igjen... Dette gjorde jeg for at crossen skulle bli kald så kunne de ikke beskylde meg for å akkruat ha kjørt. Noen må ha sladret til de. faen ass, hva skal jeg gjøre nå? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Du vet de har kamera i bilene ja? Hva hvis de A) Vet hvem du er og at du har en slik eller B) rett og slett filmet deg. Lenke til kommentar
Populært innlegg Herr Brun Skrevet 27. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Hva du skal gjøre nå? Ta straffen din som en mann og vokse opp, vel. Og være glad for at du ikke skadet noen med idiotkjøringen. Endret 27. mai 2014 av Herr Brun 12 Lenke til kommentar
Pakistaner Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Ja men man ser jo ikke ansiktet mitt under hjelmen? Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Være en mann og ta straffen på strak arm? Lenke til kommentar
Pakistaner Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg er ei jente.... hahaha. Men nei seriøst, se bort ifra det alternativet. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg er ei jente.... hahaha. Men nei seriøst, se bort ifra det alternativet. Vet ikke hva du er ute etter, vi vil ikke ha idioter på veien, men hvis du ikke vil gjøre noe aktivt må du bare vente og se. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Tror aldri jeg har reagert negativt når folk her har bedt om råd etter lovbrudd eller tvilsom oppførsel. Jeg har alltid forsøkt å gi konstruktive råd for skademinimering i ettertid, men denne gangen... For første gang... Forbanna tosk! Jeg håper inderlig du blir tatt, måtte det bli en kald dag i helvete før jeg løfter en finger for skademinimering rundt sånn forbanna idiotisk oppførsel. 4 Lenke til kommentar
Pakistaner Skrevet 27. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2014 Tror aldri jeg har reagert negativt når folk her har bedt om råd etter lovbrudd eller tvilsom oppførsel. Jeg har alltid forsøkt å gi konstruktive råd for skademinimering i ettertid, men denne gangen... For første gang... Forbanna tosk! Jeg håper inderlig du blir tatt, måtte det bli en kald dag i helvete før jeg løfter en finger for skademinimering rundt sånn forbanna idiotisk oppførsel. Skal du være så negativ så får du........ ja. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Trådstarter: Nå er det du som har kjørt som en idiot, og er feig som ikke står for hva du har gjort. Håper du opplever noe som gjør at du ikke kan kjøre noe som helst på mange år. 2 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 (endret) Du kan jo ta ut fartsbehovet ditt på lukket bane eller i spill. En ting er å utsette seg selv for fare i trafikken, og det kan være ille nok for dine pårørende, men det å sette andres liv og helse i fare med en slik oppførsel er noe man ikke gjør. Det at du har politiet etter deg er ikke som i GTA. Dette er virkeligheten. Du har nok ikke hørt det siste fra politiet. Slike saker blir som regel prioritert. Endret 27. mai 2014 av vidor 3 Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hmm, har du sjekka politiet sin lokale Twitter? Det høyrest ut som on nokon har tysta på deg, ja. Bur du på ein liten stad? Viss det er eit tett skogsområde i nærleiken av deg, ville eg ha lagt sykkelen der inntil vidare. Ekkel situasjon, dette. Viss Politiet kjem og spør deg om du eiger ein crossykkel, veit dei sannsynlegvis svaret frå før av. Men det er aldri greitt å vete kor harde bevis dei har, og om du er best tent ved å lyge eller fortelle sanninga. 1 Lenke til kommentar
Den Ukjente Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hva du skal gjøre nå? Ta straffen din som en mann og vokse opp, vel. Og være glad for at du ikke skadet noen med idiotkjøringen. ^this. Du står selv ansvarlig for dine egne handlinger, iallefall fra du fyller 18 rent juridisk. Hvis du ikke er fylt 18, kan du forberede deg, og ta ansvaret for dine egne handlinger, og være ærlig. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Jeg regner med at du ikke kommer til å melde deg. Å akseptere straff for idiotkjøringen ville egentlig være det riktige valget. Men jeg regner som sagt med at det er uaktuelt. Så da får vi gå over til noe annet. Du må ikke kjøre uregistrert sykkel som en idiot gjennom sentrum igjen. Det er en grunn til at de forsøkte å hente deg inn, og det er fordi kjøringen din er farlig. Jeg regner med du har gyldig førerkort og var edru? Frem til sykkelen er registrert kjører du den ikke på veien. Og når du får den registrert kjører du som folk. Du kunne ha drept noen, eller drept deg selv. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Du har jo en fin tilståelse i første post. Hvis noen her skulle finne på å tyste på deg så tror jeg diskusjon.no er pliktige til å gi ut informasjon om deg hvis politiet ber om det. 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Du har jo en fin tilståelse i første post. Hvis noen her skulle finne på å tyste på deg så tror jeg diskusjon.no er pliktige til å gi ut informasjon om deg hvis politiet ber om det For sjansen for at en forum post blir brukt som fellende bevis er jo lik 100. Til TS: Men at de har kommet hjem til deg tyder på at de vet hvem du er og hva du har gjort. Du er klar over at om du hadde kjørt over en liten unge og denne ungen hadde dødd hadde du stått 100% ansvarlig for ett dødsfall & du hadde vært ene og alene om de økonomiske konsekvensene i ettertid. Skulle du gjort noen lamme eller skadet for livet er dette ditt økonomisk ansvar da du farter rundt på ett uregistrert kjøretøy. "Nei det skjer ikke" tenker du vel, men plutselig så skjer det. Kommer ikke til å gi deg noen råd om hvordan du forholder deg til dette og håper du får en lang utsettelse på lappen (evt blir fratatt førekort du har fra før) så du lærer. Endret 28. mai 2014 av Dapp47 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Hvorfor skal du gjøre noe som helst? De har tydeligvis ingen beviser på at det var du som kjørte, så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt det knusende med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå