Teemonster Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Nei, B-preparater skal utleveres fra apotek til resepthaver eller verge. Det skal ikke sendes i posten og dersom det i mot all formodning blir stoppet har du ett lite forklaringsproblem. Forklaringsproblem? "Jeg mottok en pakke som ikke jeg aner hvor kommer fra, kanskje noen ville trolle meg" Problem borte vekk. Men problemet kommer sannsynligvis ikke til å oppstå uansett Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Nei, B-preparater skal utleveres fra apotek til resepthaver eller verge. Det skal ikke sendes i posten og dersom det i mot all formodning blir stoppet har du ett lite forklaringsproblem. Forklaringsproblem? "Jeg mottok en pakke som ikke jeg aner hvor kommer fra, kanskje noen ville trolle meg" Problem borte vekk. Men problemet kommer sannsynligvis ikke til å oppstå uansett Så enkelt blir det nødvendigvis ikke, da spesielt ikke når det viser seg at det er B-preparater og ikke fluor folk har sendt. Endret 28. mai 2014 av Priim Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Vet noen hva som skjer om vi eventuelt blir tatt? Er det nok å si at vi ikke visste det var ulovlig, eller at det var ment som en spøk? Og hvis vi først blir tatt, burde det ikke være formildende at det er førstegangslovbrudd for oss begge, og så hadde vi sluppet unna med en advarsel? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Bare lat som ingenting. Uten beviser blir saker henlagt uansett. Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Bare lat som ingenting. Uten beviser blir saker henlagt uansett. Er ikke to sobril teipet til et brev adressert til meg bevis nok da? Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Bare lat som ingenting. Uten beviser blir saker henlagt uansett. Er ikke to sobril teipet til et brev adressert til meg bevis nok da? Hva beviser det ? Noen sendte deg er brev med ulovelig materiale. Det kan du sende til jens stoltenberg også,. Tror du jens stoltenberg må i fengsel ? bot ? Lenke til kommentar
veldig uvitende Skrevet 28. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2014 Bare lat som ingenting. Uten beviser blir saker henlagt uansett. Er ikke to sobril teipet til et brev adressert til meg bevis nok da? Hva beviser det ? Noen sendte deg er brev med ulovelig materiale. Det kan du sende til jens stoltenberg også,. Tror du jens stoltenberg må i fengsel ? bot ? Sant nok egentlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå