Felhart Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hei. Lurte ganske enkelt på hvor fort en kan forvente å merke en effekt i aksellerasjon og hurtighet når man trener kjappe knebøy? Jeg kjører 10 reps x 4 sets med 40kg og føler at det hjelper litt. Men så har jeg så mye å gå på.. Lenke til kommentar
Forumtroll1 Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Speed reps skal gjøres med få repetisjoner. Du klarer ikke å holde eksplosiviteten i 10 repetisjoner. Øk vekta til 50-55 kg og kjør 5 sett med 3 reps heller. Men så skjønner jeg ikke hvorfor nybegynnere skal holde på med sånn i utgangspunktet. 5x5 med 60-70 kg normal bøy. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Hadde heller gjort som han over sa. Kjør flere sett med færre reps. Få opp vekten for å bli sterkere i hoppsammenheng. Power cleans er også et must hvis du vil bli mer eksplosiv. Lenke til kommentar
Fitnesslife_gustaf Skrevet 16. juni 2014 Del Skrevet 16. juni 2014 Är det explosivitet du är ute efter är jag helt ening med ovanstående. Gå ner i antal reps och upp i vikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå