Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Maks 3000 offline sanger på Spotify?

Anbefalte innlegg

Jeg har en mobil med 128 GB og trodde jeg kunne laste ned alle spillelistene mine til mobilen. Det viser seg derimot at Spotify har begrenset antallet sanger per enhet. Hva er vitsen da? Jeg har en iPod som har plass til 30 000 sanger. Blir litt dumt å måtte bytte mellom disse, da jeg gjerne kunne tenkt meg å ha alle sangene mine på en enhet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen da?
Det er jo litt av ankepunktet mot Spotify at det faktisk er en streaming-tjeneste.

Det er det, men det er også et ankepunkt at det skal ta over for torrent nedlasting av sanger. Jeg har lastet ned titusenvis, hvis ikke hundretusner av sanger opp gjennom tidene for å lytte på min PC eller min iPod i bilen. Etter Spotify kom har jeg nesten sluttet med dette. Men når jeg blir begrenset på denne måten når jeg betaler for det, samtidig som jeg kan få ubegrenset tilgang til musikk via TPB eller andre nettsider, så blir jeg nesten nødt til å gå den veien.

Lenke til kommentar

wow det var søppel. Ja da blir det laste ned andre steder da. Spotify gjorde også meg lovlig, men ja, jeg kjøper også mange CDer så støtter jo sikkert litt banda jeg liker :b Men enig med Frihetens Regn at når man betaler for det så skal man kunne laste ned sangene framfor bare streame dem + at ja nettet i bil er ikke alltid like greit å streame med.

Får vel se om dem fikser opp i dette ellers så blir det vel også her å laste ned andre steder og fortsette som jeg pleier med å bytte hardisker og legge overosv. (:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...